مزایای مشاغل در مرزوبوم قبرس شمالی
شخص تقاضاکننده شغل در قبرس شمالی، بعداز استارت فعالیت در‌این سرزمین، می تواند از کارفرمای قبرسی خویش درخواست مزایای دیگری غیر از حقوق و دستمزد را هم  ویزا کاری قبرس شمالی داشته باشد:
 
 
 
بیمه‌ی قدمت
مشوق هر ساله
بیمه‌ی درمانی‌
یاری‌های دولتی برای مجال بازنشستگی
 
 
فعال‌سازی تجارت در قبرس شمالی
در صدر می بایست بدانید که در مرزوبوم قبرس شمالی به دو شیوه میتوانید کمپانی خودتان را تصویب فرمایید:
 
 
 
فعال‌سازی یک بیزینس با اسم و خصوصیات نو
شروع به شغل این نوع بیزینس‌ها، حدود 7 الی 10 روز کاری فرصت می برد.
 
 
 
یک بیزینس که پیش از این شغل داشته را خریداری کرده و از آن به کار گیری نمائید.
معمولا استارت دوباره شغل اینگونه شرکتی 24 ساعت مجال میبرد.
 
عالی میباشد پیش از هر اقدامی برای فعال سازی استحصال و کارتان، با مشاوران خبره و مسلط به کارها تصویب کمپانی در قبرس شمالی مشورت کردن فرمائید.
 
برای آغاز شغل، آغاز بایستی دو فرد، یک حسابدار ( عالی میباشد شخصی قبرسی باشد تا به موقعیت و ضوابط آشناییت بی نقص داشته باشد ) و یک نماینده قانونی نیاز دارید.
 
بیشتر بخوانید: سپرده گذاری در قبرس شمالی
 
همینطور یکی‌از مهمترین کارهایی که حسابدار می بایست اجرا دهد این میباشد که یک نرم‌افزار که مشتمل بر ساختار مدیریتی، واحد سنجش سرمایه، معیار سهم هر شخص، لیست صاحبان شهام، نیازهای کمپانی و… میباشد را ارائه دهد.
 
پیش گویی پژوهش ها بازار شغل مثلا تقاضای سرویس و یا این که فرآورده گزینه ارائه به وسیله شما،جذب مشتری، زمان‌ها، هزینه‌ها و… جزو مهمترین امور برای استارت یک تجارت مهاجرت کاری به قبرس شمالی  میباشد.
 
یکی نکات اساسی در ضوابط قبرس شمالی، این میباشد که در صورتی‌که کار بیزنس، در ارتباط املاک و مستغلات یا این که ساختمان‌سازی باشد، مسلما می بایست 51 درصد از سهام کمپانی، برای سهیم قبرسی و 49 درصد مابقی برای سهم دار خاجر باشد.