x تبلیغات
ویزای کاری قبرس شمالی

فعال سازی تالار کاشت ناخن در قبرس شمالی

 

 
فعال سازی تالار کاشت ناخن در قبرس شمالی
استخدام در تالار‌های آرایشگاهی یا این که کاشت ناخن فقط چاره برای اشتغال در قبرس شمالی وجود ندارد. در شرایطی‌که دارایی موردنیاز را دارید، می توانید خودتان هم به سراغ راه‌اندازی تالا ویزا کاری قبرس شمالی  کاشت ناخن بروید.
 
برای فعال سازی تالار‌های آرایشگاهی در قبرس شمالی، به مجوزهای مورد نیاز مثلا تایید صلاحیت تجارت و جواز بهداشت نیاز دارید. همینطور بایستی محلی مطلوب برای تالار خویش اجاره یا این که خریداری نمائید و امکانات و اسباب ما یحتاج را تهیه و تنظیم فرمائید. به عنوان مثال مراحلی که درین مسیر بایستی طی گردد، می‌قدرت به فهرست ذیل اشاره نمود:
 
یک: تصویب کمپانی
برای فعال سازی تالار کاشت ناخن در قبرس شمالی، می بایست با مراجعه به اداره تصویب کمپانی‌ها، نسبت به تصویب کمپانی خویش مبادرت فرمایید. برای این شغل عالی میباشد از یک نماینده قانونی یا این که مشاور مجرب امداد بگیرید.
 
دو: دریافت مجوزهای ما یحتاج
برای فعال سازی تالار آرایشگری، نیاز به اخذ مجوزهای مایحتاج دارید. به عنوان مثال این مجوزها می‌قدرت به تایید صلاحیت شغل از وزارت بهداشت و همینطور جواز اتحادیه آرایشگران قبرس شمالی اشاره نمود.
 
سه: اجاره یا این که خرید جای
تعیین مکانی مطلوب با تردد بالا و دسترسی راحت، در جذب مشتریان نقش کلیدی داراست. پس در صورتیکه می خواهید در بیزینستان چیره باشید، حواستان بدین فاکتور هم باشد.
 
چهار: تجهیز آرایشگاه
تهیه و تنظیم اسباب و امکانات لازم کاشت ناخن، مثلا میز، صندلی، دستگاه UV، مواد اول و ابزارهای تخصصی جزء واپسین گام‌هایی میباشد که می بایست در احداث یک تالار آرایشگری بردارید. خوشبختانه زیرا واردات متاع در قبرس شمالی آزاد میباشد، برای واردات و خرید این امکانات خیلی اذیت نخواهید شد.
 
پنج: استخدام نیروی کار
در شکل رغبت، می توانید برای ارائه سرویس ها متنوع‌خیس، آرایشگران و متخصصان دیگر را استخدام نمایید و بیزنس خویش را بسط دهید.
 
صحبت انتها
کاشت ناخن می تواند به‌تیتر یک کار پردرآمد و جالب در قبرس شمالی در لحاظ گرفته گردد. تقاضا برای این سرویس ها در هم اکنون ارتقاء میباشد و زمان‌های شغلی قابل قبولی برای اشخاص کارشناس وجود دارااست. با یه خرده همت و پشتکار میتوانید در‌این میهن به درآمد خیر و خوبی دست پیدا فرمائید.
 
سوال های متداول
حالت اخذ اقامت کاری قبرس شمالی برای ایرانیان چیست؟
 
برای اخذ اقامت کاری قبرس شمالی به‌تیتر ناخن شغل، به مدارک تحت نیاز دارید:
 
اخذ سفارش کاری یا این که به عبارتی جاب آفر از یک کارفرمای دارای اعتبار مهاجرت کاری به قبرس شمالی  در قبرس شمالی
تایید صلاحیت عمل از وزارت شغل قبرس شمالی
مدرک عدم سوء پیشینه
مدرک سالم پزشکی
پاسپورت دارای اعتبار
سند تمکن مالی
برای شناخت با جزئیات پروسه اخذ اقامت کاری میتوانید نوشته‌ی‌علمی «روادیدِ قبرس شمالی» را بخوانید.
 
آیا برای شغل در آرایشگاه‌های قبرس شمالی به لهجه ترکی استانبولی نیاز میباشد؟
 
لهجه قانونی عموم قبرس شمالی ترکی استانبولی میباشد؛ البته اکثر وقت ها عموم با لهجه انگلیسی هم شناخت دارا‌هستند. با این حالا در شرایطی که به لهجه ترکی اشراف داشته باشید، شانس بیشتری برای استخدام خواهید داشت.
 
شایسته ترین شهرهای قبرس شمالی برای معاش و شغل ناخن کاران کدامند؟
 
شهرهای توریستی قبرس شمالی آیتم‌های بهتری برای ناخن کاران میباشند. از این فهرست می‌اقتدار به شهرهای گیرنه و فاماگوستا اشاره نمود.
 

عمل مدیر بازاریابی در قبرس شمالی

 

 
عمل مدیر بازاریابی در قبرس شمالی
رئیس بازاریابی یا این که مارکتینگ، برای مثال مشاغل پردرآمد در قبرس شمالی و همینطور در سطح جهانی میباشد که هر روزه در درحال حاضر پهناور‌خیس شدن می باشد. یک بازاریاب ماهر به تجزیه و آنالیز زمان‌های بازار می پردازد تا بتواند بازار مقصود مطلوب را تعیین کند. بعد عنصرها گوناگون علمی و عملی در حوزه بازاریابی مانند ساخت محتوا و تبلیغات را انجام می‌نماید تا بتواند مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل نماید. سود آخری با یقین بالا بردن بازده درآمدی برای کمپانی میباشد که سرمایه و میزان دارایی را بیشتر می‌نماید. خوشبختانه اکنون، دانش کده‌های تراز اولیه قبرس شمالی هم سرگرم به فراگیری این فن می باشند تا متخصصان خبره‌ای را وارد بازار ویزا کاری قبرس شمالی  عمل نمایند.
 
بیشتر بدانید موقعیت، مزایا و معایب علم آموزی کارشناسی در قبرس شمالی
 
فعالیت دندانپزشکی در قبرس شمالی
فعلا شاهد مسافرت دندان‌پزشکان به قبرس شمالی هستیم که نماد می دهد این حرفه یکی‌از مشاغل پردرآمد در قبرس شمالی میباشد. حقوق و دستمزد دندان‌پزشکان در‌این مرزوبوم به طور معدل در بین 3 تا 8 هزار یورو می‎باشد که علامت دهنده بازار عمل مطلوب آن میباشد. از طرفی گفته میشود که فعلا این مرزو بوم به سوا‌التحصیلان بیشتری در حوزه پزشکی و پیراپزشکی نیاز داراست و از ورود آنها به قبرس شمالی استقبال می‌نماید.
 
 
صحبت انتها
تا اینجا با 6 گزینه از مشاغل پردرآمد در قبرس شمالی آشنا شدید. در عین حالا می‌اقتدار به مشاغل دیگری همانند خلبانی، معلم دانشکده، پرستاری، داروسازی، رئیس بازرگانی و … اشاره نمود. همینطور فن‌های تحصیلی پیرامون این مشاغل نیز در دانش کده‌های قبرس شمالی بسیار پرطرفدار میباشد. خوشبختانه نرخ بیکاری تحت 7 درصد درین مرز و بوم منجر گردیده که خارج از‌التحصیلان فن‌های مختلفی که قصد ادامه معاش در قبرس شمالی را دارا‌هستند، فارغ از هیچ مشکلی در بازار عمل این مرزوبوم با دستمزدهای بسیار قابل قبولی استخدام شوند.
لیست حرفه‌های تحصیلی پرطرفدار قبرس شمالی
به‌دنبال این مقاله به معرفی شایسته ترین حرفه‌های تحصیلی در قبرس شمالی میپردازیم که خیر فقط فن پرطرفدار و پردرآمدی در‌این مرزوبوم می باشند، بلکه بازار فعالیت نیکی هم در کشورهای تراز اولیه دیگر دارا هستند. در واقع اصلی وجود ندارد که شما قصد ادامه علم آموزی در دوران کارشناسی، فوق لیسانس یا این که دکترا دارید، در هر شکل این حرفه‌ها می‎توانند آتی بسیار درخشانی برای شما داشته باشند.
 
 
علم آموزی حرفه هتلداری و صنعت توریسم در قبرس شمالی
از آنجایی که قبرس شمالی یکی‌از کشورهای توریستی میباشد، در سود توسعه و گسترش این صنعت سبب گردیده که میل اشخاص در حوزه فراگیری تخصصی حرفه هتل داری و توریسم زیاد خواهد شد. در سود به خیال اینکه قبرس شمالی بدین فن نیاز بالایی دارااست، در سود یادگرفتن‌های دانشگاهی بسیار ویژه و به طور کاملً روشن بختی در کالج‌های دارای اعتبار این مرز و بوم ارائه میشود. مثلا دانش گاه‌هایی که به یادگرفتن فن هتلداری و توریسم میپردازند، می‌اقتدار به دانش کده مدیترانه شرقی، دانشکده آمریکایی قبرس، دانش کده خاور مجاورت و کالج گیرنه اشاره نمود. همینطور عصر‌های رئیس توریسم، توریسم و هتلداری و رئیس هتل نیز در لیست شایسته ترین فن‌های تحصیلی در قبرس شمالی قرار دارا هستند که خیر صرفا در‌این مملکت، بلکه در سطح جهانی دارنده بازار فعالیت بسیار مهاجرت کاری به قبرس شمالی  پهناور و جذابی می‎باشند.
 
بیشتر بدانید پروسه و لازمه‌های مهاجرت به قبرس شمالی چیست؟
 
علم آموزی فن MBA در قبرس شمالی
یک کدام از حرفه‌های پرطرفدار در سطح جهانی، حرفه MBA می باشد که دارنده عصر‌های گوناگون میباشد. این حرفه مدیریتی می بایست متناسب با منابع روز عالم باشد که خوشبختانه دانش کده‌های برتری مانند دانش کده غرب قبرس شمالی و دانشکده خاور مجاورت، این فن را در بازه زمانی فوق لیسانس و دکترا ارائه می دهند. در کل فن‌های مدیریتی در لیست شایسته ترین حرفه‌های تحصیلی در قبرس شمالی قرار میگیرند؛ چراکه در شایسته ترین دانش کده‌ها و از مقاطع کارشناسی تا دکترا یادگرفتن داده می شوند. همینطور اکثر دانشکده‌های قبرس به دانشجو ها اهل ایران بورسیه 50 درصد می دهند که سبب ساز می‌گردد هزینه‌های اقامت تحصیلی در‌این میهن حدوداً نصف خواهد شد. در عین حالا می بایست به‌این نکته نیز اشاره نمود که معدل درآمد یک رئیس دارای تخصص در قبرس شمالی، حدود 3 هزار یورو به طور ماهانه میباشد. پس می توانید روی این حرفه جهانی به طور ویژه اکانت گشوده فرمائید.
 

نکات اصلی برای اجاره ماشین در قبرس شمالی

 

 
نکات اصلی برای اجاره ماشین در قبرس شمالی
هر آنچه برای اجاره ماشین در قبرس شمالی ویزا کاری قبرس شمالی  نیاز دارید
برای اجاره ماشین در قبرس شمالی، بایستی دستکم ۲۱ سال داشته باشید.
برای اجاره ماشین در قبرس شمالی، می بایست پاسپورت اعتبار دار داشته باشید.
پیش از اجاره ماشین، می بایست مطمئن گردید که بیمه ماشینی شما پوشش جامعی دارااست.
هنگام اجاره ماشین، می بایست اعتنا فرمائید که ماشین به طور کاملً پاک میباشد و هیچ سیرتکامل فساد نیست.
مدارک مایحتاج برای اذن ماشین در قبرس شمالی چیست؟
برای اجاره ماشین در قبرس شمالی، می بایست به یک‌سری آیتم از مدارک نیاز داشته باشید. در تحت، به گذر زمان مدارک مایحتاج برای اجاره ماشین در قبرس شمالی می پردازیم:
 
پاسپورت : برای اجاره ماشین در قبرس شمالی، بایستی پاسپورت اعتبار دار داشته باشید. این پاسپورت می بایست دست‌کم ۶ ماه دیگر اعتبار داشته باشد.
گواهینامه رانندگی در بین‌المللی : در شرایطی‌که شما راننده فرنگی می‌باشید، بایستی گواهینامه رانندگی دربین‌المللی داشته باشید. این گواهینامه به شما اذن می دهد که در قبرس شمالی رانندگی فرمائید.
بیمه ماشین : پیش از اجاره ماشین در قبرس شمالی، بایستی مطمئن گردید که بیمه ماشینی شما پوشش جامعی داراست. این دربرگیرنده بیمه جریمه، بیمه زیان ناشی از رویدادها، و بیمه مسئولیت فرد ثالث میباشد.
کارت اعتباری : برخی از کمپانی‌های اجاره ماشین در قبرس شمالی، ممکن میباشد از شما بخواهند که یک کارت اعتباری با موجودی کافی ارائه دهید تا هزینه‌های مازاد مانند امانت، بیمه، و سوخت را پوشش دهد.
سن : برای اجاره ماشین در قبرس شمالی، می بایست دستکم ۲۱ سال داشته باشید. برخی از کمپانی‌های اجاره ماشین، ممکن میباشد از شما بخواهند که دست کم ۲۵ سال داشته باشید.
کارت شناسایی : ممکن میباشد برخی از کمپانی‌های اجاره ماشین از شما بخواهند که کارت شناسایی خویش را نیز ارائه دهید. برای این مراد، می توانید از کارت شناسایی ملی، گذرنامه، یا این که کارت رانندگی به کارگیری نمائید.
کلاً، برای اجاره ماشین در قبرس شمالی می بایست پاسپورت اعتبار دار، بیمه ماشین، گواهینامه رانندگی در میان‌المللی (در حالتی‌که راننده فرنگی می‌باشید)، کارت اعتباری، کارت شناسایی، و دست کم ۲۱ سال سن داشته باشید. البته ممکن میباشد هر کمپانی اجاره‌ای در قبرس شمالی، به مدارک خاص خویش نیز نیاز داشته باشد.
آیا می بایست مدارک را به گویش انگلیسی ترجمه کنم؟
در قبرس شمالی، لهجه قانونی ترکی میباشد و بخش اعظمی از اوراق و مدارک به گویش ترکی می‌باشند. با این درحال حاضر، بخش اعظمی از کمپانی‌های اجاره ماشین در قبرس شمالی به لهجه انگلیسی با مشتریان خویش رابطه برقرار می‌نمایند و ممکن میباشد بخواهند مدارک شمارا به گویش انگلیسی برای به کارگیری در سیستم خویش مهاجرت کاری به قبرس شمالی  ترجمه نمایند.
در کل، برای یقین از اینکه مدارک شما به صدق ترجمه گردیده‌اند، می توانید پیش از مسافرت به قبرس شمالی، مدارک خویش را به لهجه انگلیسی ترجمه فرمایید. برای این فعالیت، می توانید از سرویس ها دارالترجمه به کارگیری فرمایید.
در هر شکل، خوب میباشد با کمپانی اجاره‌ای که قصد اجرای ماشین را دارید، تماس حاصل نمایید و از آن ها بپرسید که آیا به ترجمه مدارک شما نیاز دارا هستند یا این که نه. با این شغل، مطمئن خواهید شد که حالت اجاره ماشین را به صحت بر طبق با لازمات کمپانی پیش می برید.
 

دانش گاه‌های کالج اروپایی لفکه

 

 
دانش گاه‌های کالج اروپایی لفکه
دانش کده اروپایی لفکه دارنده ۱۱ دانش گاه و ۸ مکتب میباشد که در ذیل به ویزا کاری قبرس شمالی  آنها اشاره گردیده است.
 
کالج مهندسی
دانشگاه اقتصاد و علم ها مدیریتی
کالج هنر و علم ها
دانش کده علم ها پیوندها
دانش گاه علم ها و فناوری کشاورزی
دانش گاه علم ها بهداشتی
کالج فراگیری
کالج حقوق و دستمزد
دانش گاه معماری
کالج داروسازی
کالج دندانپزشکی
مکتب توریسم و هتلداری
مکتب علم ها کاربردی
مکتب بهداشت
مکتب تربیت‌بدنی
مکتب فنی حرفه ای
مکتب حرفه ای سرویس ها بهداشتی
مکتب ماهر دادگری
مکتب استعداد گویش انگلیسی
مخارج تحصیلی در کالج اروپایی لفکه
هزینه استاندارد اپلیکیشن‌های کارشناسی و کاردانی این کالج ۵۷۵۰ یورو در هرسال تحصیلی میباشد، به‌جز شهریه حرفه داروسازی که 7750 یورو و حرفه دندانپزشکی که 13750 یورو در هرسال تحصیلی میباشد.
در دانشکده اروپایی لفکه عصر‌های کاردانی نیز برگزار میگردد که شهریه استاندارد این زمان‌ها هر ساله 5750 یورو میباشد که در طی 100 درصد بورسیه صرفا نیاز به پرداخت 575 یورو سالیانه داراست.
مخارج تحصیلی در هر دانش کده به عامل ها زیادی مانند سطح تحصیلات ( کارشناسی ، فوق لیسانس ، دکترا ) ، فن تحصیلی ، نوع اپلیکیشن تحصیلی ( کل وقت ، پاره وقت ) و موقعیت دانشجوها ملی یا این که دربین‌المللی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  بستگی داراست.
 
موقعیت دریافت پذیرش و ویزا کالج اروپایی لفکه
وضعیت دریافت پذیرش و ویزا در دانشکده اروپایی لفکه ممکن میباشد مبنی بر حرفه تحصیلی و سطح تحصیلات (کارشناسی، فوق لیسانس، دکترا) گوناگون باشد. هرچند، به‌دنبال به بعضی از حالت همگانی معمولاً لازم برای تایید در دانش گاه اروپایی لفکه اشاره میکنم:
 
وضعیت دریافت پذیرش و ویزا دانش کده اروپایی لفکه - هیبت درخواست
هیبت درخواست
در صدر، شما می بایست هیبت درخواست تایید را کامل شدن فرمایید. این هیبت مشتمل بر داده ها فردی، سابقه تحصیلی، رزومه کاری (در شکل وجود) و بقیه داده ها ضروری میباشد.
 
وضعیت دریافت پذیرش و ویزا دانش گاه اروپایی لفکه - مدارک تحصیلی
مدارک تحصیلی
شما بایستی مدارک تحصیلی خویش را ارائه دهید. که دربرگیرنده مدارک دیپلم، کارنامه تحصیلی و مدارک تحصیلی مربوط به بازه تحصیلی متبوع (از جملهً فوق لیسانس یا این که دکترا) باشد. همینطور، ممکن میباشد نیاز به ترجمه و تأیید قانونی مدارک تحصیلی چنانچه که در لهجه دیگری به جز گویش انگلیسی صادر گردیده باشند، وجود داشته باشد.
 
وضعیت دریافت پذیرش و ویزا دانشکده اروپایی لفکه - امتحان گویش
امتحان گویش
برای تایید در نرم افزار‌های آموزشی بصورت تماماً انگلیسی، شما ممکن میباشد نیاز به تصویب نمره امتحان لهجه انگلیسی معتبری مانند آیلتس (IELTS) یا این که تافل (TOEFL) داشته باشید. هر دانش کده دست‌کم نمره مایحتاج را برای تایید معین نموده است.
 
حالت دریافت پذیرش و ویزا کالج اروپایی لفکه - رزومه و طومار تحصیلی
کالج آمریکایی گیرنه
ارائه رزومه با جزئیاتی در زمینه ی سابقه تحصیلی، رزومه کاری (در شکل وجود) و کار‌های دیگر مربوط به حرفه تحصیلی متبوع می تواند برای تایید در کالج مایحتاج باشد.
 
موقعیت دریافت پذیرش و ویزا دانش گاه اروپایی لفکه - گفتمان
گفت‌و‌گو
در برخی مورد ها، دانش گاه ممکن میباشد برای محاسبه شما راجع به مهارت‌ها، تجارب و هدف ها تحصیلی، گفتمان‌ای را برگزار نماید. مذاکره میتواند به طور حضوری یا این که تلفنی یا این که آنلاین باشد و بستگی به سیاست دانش کده دارااست.
 
اصلی میباشد بدانید که شرایمهم میباشد بدانید که موقعیت دریافت پذیرش و ویزا در هر دانشکده و اپ تحصیلی ممکن میباشد متعدد باشد. عالی میباشد با دفتر کار تایید یا این که واحد مربوطه در کالج اروپایی لفکه تماس حاصل نمایید و یا این که تارنما قانونی دانشکده را نظارت نمایید تا وضعیت ظریف و واپسین ملزومات تایید را بدست آورید.
 

گیرنه

 

 
گیرنه
شهر گیرنه دوستداشتنی ترین شهر تعطیلات و قلب توریسم قبرس شمالی به‌حساب می‌آید. با وجود این محبوبیت و تراکم حضور گردشگران، بخش اعظمی از مهاجران این شهر را برای اقامت دایم خویش تعیین می نمایند. شهر گیرنه دارنده زیرساخت های پیشرفته، سیستم حمل و نقل همگانی و سری، سیستم جاده مطلوب، درمانگاه، دانش کده، مکتب، کودکستان و همینطور شرکت ها متعدد اجاره اتومبیل  ویزا کاری قبرس شمالی میباشد.
 
گیرنه از دارای شهرت‌ ترین شهرهای قبرس میباشد که با مناظر ترکیبی از کوه و دریا، بسیار گزینه دقت گردشگران قرار می گیرد. این شهر در کنار جذابیت ‌های طبیعی خویش دارنده جای های تاریخی و فرهنگی جالب بخش اعظمی است. تاریخ این شهر باستانی به اواخر نبرد تروژان بازگشته و طبق واپسین یافته‌ های باستان‌شناسی، این شهر زیستگاه و محل اسکان آدم ‌ها در عصر کهن (۳۰۰۰ تا ۵۸۰۰ سال پیش از به دنیا آمدن مسیح) بوده میباشد.
 
بعضی از کارشناسان داعیه می نمایند که شهر گیرنه بعداز مبارزه تروا پیدا گردیده‌است. بندر گیرنه به صورت کنونی، بوسیله ونیزی ها وقتی که‌این جزیره را در سال 1489 زیر در دست گرفتن خویش درآوردند، صورت گرفت. بندر گیرنه مناظر تعجب آور ای را به شما ارائه میدهد، چون بین دریا و کوه واقع گردیده‌است.
 
بعضا از بخشها جالب گیرنه عبارتند از :
 
قلعه بوفوانتو
قلعه گیرنه
صومعه Bellapais
بندر شهر گیرنه
روستای کارمیس
لفکه
لفکه در شمال غربی قبرس شمالی، در دامنه‌ های حرفه کوه ترودوس، در راس دو دره که دریا و کوه را در آغوش گرفته‌ اند، قراردارد. در دهه 1900 لفکه یک کدام از او‌لین شهرداری های شکاف در قبرس را احداث کرد. لفکه، با هوای تمیز، منابع آب فراوان و طبیعت مخصوص، تحت عنوان «پردیس مخفی» شناخته می گردد.
 
لفکه به خیال و خاطر مرکبات کیفیت عالی، دارای شهرت میباشد و صرفا مکانی در قبرس شمالی میباشد که پرتقال در آن رشد می‌یابد. این شهر همینطور به خیال معادن مس معروف میباشد.
 
جای ‌های تاریخی زیادی از زمان ‌های رومی، بیزانس، قرن ها وسطی، ونیزی، عثمانی و بریتانیا در‌این حوزه‌ وجود دارااست. این شهر بعداز فتح عثمانی ها عمدتاً ترکی شد و مثال های جالبی از معماری سنتی عثمانی در آن به چشم میخورد. این شهر همینطور یکی مهم‌ترین کالج های قبرس شمالی، یعنی کالج اروپایی لفکه را مهاجرت کاری به قبرس شمالی  در خویش مکان داده میباشد.
 
بعضا از بخشها جذاب لفکه عبارتند از :
 
خرابه های نمک
پترا
کاخ وونی
لژ و بقاع روضه خوان درویش
 

علم آموزی دندانپزشکی در قبرس شمالی

 

 
علم آموزی دندانپزشکی در قبرس شمالی
آیا میدانید که می توانید سوای نیاز به به چنگ آوردن روادید در قبرس شمالی تحصیلات دندانپزشکی بگیرید؟ دانش کده‌های این حیطه با توسعه یافته‌ترین امکانات دندانپزشکی در اروپا شناخته می گردند و بعداز سوا‌التحصیلی، می توانید تحت عنوان یک دندان‌دکتر معالج در قبرس شمالی، ترکیه و حتی بقیه کشورها کار فرمایید. یک کدام از شیوه های مسافرت به قبرس شمالی، علم آموزی در فن دندانپزشکی میباشد. قابلیت اخذ بورسیه‌های گوناگون و قابلیت علم آموزی فارغ از نیاز به سند لهجه، سبب گردیده تعداد متعددی از دانشجو ها بدین میهن برای علم آموزی ویزا کاری قبرس شمالی  دندان‌پزشکی بروند.
 
حالت علم آموزی دندانپزشکی در قبرس شمالی
مخارج تحصیلی در حرفه دندانپزشکی در قبرس شمالی، با وجود ارتقا پاره ای، به جهت وجود بورسیه‌های 50 و 75 درصدی، بسیار ارزان میاید. همینطور، مدارک دریافت گردیده از دانش گاه‌های این حوزه‌ بوسیله کلیه کشورهای تراز نخستین عالم، برای مثال ایالات متحده، کانادا و کشورهای اروپایی پذیرش میگردد. یک کدام از برگزیدگان دانش کده‌های قبرس شمالی، دانشکده در میان‌المللی قبرس (CIU) میباشد که دارنده سکو 945 در رنکینگ جهانی میباشد و دانش کده دندانپزشکی بسیار معتبری داراست. این کالج بورسیه تحصیلی 50 درصدی به دانشجویان تخصیص میدهد، که با پرداخت 2750 یورو برای هر ترم، قابلیت علم آموزی درین دانش کده را آماده می‌نماید.
 
برای ورود به زمان دندانپزشکی در قبرس شمالی، ما یحتاج وجود ندارد گواهی گویش انگلیسی ارائه دهید. اگرچه، در شکل داشتن گواهی آیلتس با نمره 6 یا این که فراتر، نیاز به امتحان گزینش سطح لهجه در دانش گاه‌ها برآورده می گردد. بعداز گذراندن زمان 5 ساله درین حرفه، گواهی BDS یا این که جراحی دندان همگانی به شما اهدا میگردد. در حین علم آموزی، شما 5000 ساعت عصر آموزشی تئوری و عملی را طی می کنید که تخصص شما‌را در‌این رشته ارتقاء می دهد. امکانات و تجهیزات آموزشی در دانش گاه‌های دندانپزشکی قبرس شمالی بسیار توسعه یافته میباشد و با گذراندن 300 واحد درسی، به یک دندان‌دکتر ماهر تبدیل می شوید.
 
مخارج تحصیلی دندانپزشکی در قبرس شمالی
شهریه علم آموزی در حرفه دندانپزشکی در قبرس، به کارداران مختلفی مانند بازه تحصیلی، دانش کده، و نوع تخصص بستگی داراست. در مجموع، اگاهی داشتن این قضیه موءثر میباشد که مخارج تحصیلی در دندانپزشکی در قبرس نسبت به اکثری از کشورهای اروپایی کمتر میباشد. با اعتنا به بازه زمانی تحصیلی، می‌قدرت اذعان کرد مخارج تحصیلی در عصر کارشناسی حدود 10 تا 15 هزار یورو، در فوق لیسانس معدل 15 تا 20 هزار یورو و در دکترا حدود 27 تا 30 هزار یورو به طور هر ساله میباشد.
 
معدل هزینه برای علم آموزی در حرفه دندانپزشکی در قبرس نزدیک به 18 تا 25 هزار یورو در سال میباشد. این مبلغ با اعتنا به دانشکده متغیر میباشد. برای مثال، شهریه برای زمان 5 ساله دندانپزشکی همگانی در دانش گاه EUC سالیانه 19 هزار یورو میباشد، در حالی که در کالج EMU، مخارج تحصیلی در فن دندانپزشکی به اندازه هجده هزار یورو در سال هست.
 
برگزیدگان کالج‌های دندانپزشکی در قبرس شمالی
قبرس شمالی از دربین کشورهایی میباشد که زمان علم آموزی در حرفه دندانپزشکی را برای دانشجو ها فرنگی ساخت و ساز نموده است. این میهن دارنده تعداد متعددی دانش گاه میباشد و این دانش گاه‌ها از لحاظ علمی در درجه‌ای با شخصیت در دنیا قرار دارا هستند. از دربین برگزیدگان دانشکده‌های دندانپزشکی در قبرس شمالی، به مورد مهاجرت کاری به قبرس شمالی  ها ذیل می‌اقتدار اشاره نمود.
 
کالج اروپایی لفکه با رنکینگ جهانی 3970 در شهر لفکه
کالج گیرنه با رنکینگ جهانی 5359 در شهر گیرنه
دانش کده فی مابین‌الملی قبرس با رنکینگ جهانی 5055 در شهر نیکوزیا
کالج خاور مجاورت با رنکینگ جهانی 1000 در شهر نیکوزیا
دانشکده مدیترانه شرقی با رنکینگ جهانی 945 در شهر فاماگوستا
 

سفر کاری به قبرس از روش دیجیتال نومد

 

 
سفر کاری به قبرس از روش دیجیتال نومد
یکی رویکرد های مسافرت کاری به قبرس از روش دیجیتال نومد میباشد. درین طرز در حالتی‌که فریلنسر یا این که اپ نویس کامپیوتر یا این که طراح تارنما و از این نظیر امور میباشید که میتوانید از رویکرد بدور فعالیت فرمائید، کافی میباشد اثبات فرمائید که دستکم درآمد 2500 یورو در ماه را دارید، اما در عوض همسر و فرزند این ترازو درآمد ده الی بیست درصد ارتقا می‌یابد. صرفا مورد نیاز میباشد تفاهم نامه عمل خویش و ترازو حقوق و دستمزد را ارائه داده و از این شیوه اقامت بگیرید. یکی‌از مزایای این نحوه، این میباشد که شما نیاز به سند لهجه و حتی سپرده گذاری در قبرس ویزا کاری قبرس شمالی  نخواهید داشت.
 
در صورتی‌که قصد سفر به قبرس تحت عنوان دیجیتال نومد را دارید، یک‌سری نکته وجود دارااست که بایستی در حیث داشته باشید:
 
موقعیت روادید
قبرس روادیدِ دیجیتال نومد را برای کارگران از روش به دور، مشاغل آزاد و اشخاص خوداشتغالی که می‌توانند از قبرس شغل نمایند ارائه می‌دهد. این روادید به شما اذن می‌دهد تا 12 ماه در قبرس بمانید. شما می بایست معیارهای خاصی را رعایت فرمائید و مدرکی نشانه بر درآمد، بیمه درمانی و محل اقامت ارائه دهید.
 
ملاحظات مالیاتی
تحت عنوان یک دیجیتال نومد که در قبرس فعالیت می‌کنید، ممکن میباشد مایحتاج باشد پیامدهای مالیاتی را در لحاظ بگیرید. قبرس یک سیستم مالیاتی مناسب برای اشخاص داراست، البته ادراک تعهدات مالیاتی خویش و هرگونه مزایای بالقوه مالیاتی در دسترس شما ضروری میباشد.
 
هزینه معاش
قبرس به جهت چگونگی بالای معاش، مناظر خوشگل و آب و هوای مدیترانه ای شناخته گردیده‌است. با این حالا، هزینه معاش بسته به شهری که برای معاش در آن تعیین می کنید می تواند مختلف باشد. موردنیاز میباشد پیش از تکان در زمینه ی هزینه‌های اقامت، خوراک، حمل‌ونقل و بقیه هزینه‌ها مهاجرت کاری به قبرس شمالی  بازرسی نمایید.
 
اتصال به وب
تحت عنوان یک دیجیتال نومد، یک اتصال اینترنتی قابل اتکا برای عمل شما بسیار اصلی میباشد. قبرس در کل دارنده زیرساخت وب خیر و خوبی میباشد، ولی سفارش می شود در حیطه ای که قصد دارید در آن معاش نمائید، دسترسی به وب پرسرعت را رسیدگی فرمائید.
 
اجتماع و کانال سازی
قبرس دارنده جامعه رو به رشدی از دیجیتال نومدها و کارگران از رویه بدور میباشد. پیوستن به فضاهای همیاری، رویدادهای کانال و جامعه ها آنلاین قادر است به شما یاری دهد با متخصصان همفکر خویش رابطه برقرار کرده و کانال خویش را توسعه و گسترش دهید.
 
حفظ های بهداشتی
قبرس دارنده سیستم محافظت های بهداشتی همگانی میباشد، البته اکثری از مهاجران برای پوشش عالی و دسترسی به ارائه دهندگان نگهداری های بهداشتی انگلیسی گویش، بیمه درمانی سری را گزینش می نمایند.
فعالیت در قبرس و مؤسسات شغل یابی در قبرس
همان گونه که پیش از این به آن اشاره کردیم، شخص جهت دریافت روادیدِ کاری قبرس آغاز بایستی شغل متبوع خویش را پیدا کرده و در بین درخواست کننده و صاحب کار عقد تفاهم نامه صورت بپذیرد. یکی شیوه های یافتن فعالیت در مرزو بوم قبرس از روش شرکت ها دارای اعتبار شغل یابی قبرس میباشد. متقاضی ها می‌توانند از گذشته برای یافتن فعالیت موردنظر خویش در تارنما های موسسه های شغل یابی قبرس جست و جو نمایند و بعد از آن با شیت تائیدیه تفاهم نامه کاری به سفارت مراجعه کنند. چندین مثال از وب سایت های شغل یابی دارای اعتبار در قبرس را برای شما عزیزان به دنبال قرار داده ایم.
 
تارنما‌های شغل یابی دارای اعتبار در قبرس
www.cyprusjobs.com
www.ergodotisi.com/en
kariera.com.cy
www.cyprusjobcentre.com
www.cyprusemployment.com
 

روادیدِ دانشجویی و اذن اقامت در قبرس شمالی

 

 
روادیدِ دانشجویی و اذن اقامت
تابعه کشورهایی که برای مسافرت به ترکیه به روادید نیاز ندارند، میتوانند برای ورود به قبرس شمالی در مرزهای ورودی، مانند فرودگاه ارجان و یا این که بنادر فاماگوستا و گیرنه، روادید ورودی را از پلیس مسافرت اخذ نمایند. اشخاص دارنده پاسپورت کشور‌ایران می توانند این روادید را با سهولت در مرزهای نام برده دریافت نمایند. می بایست دقت داشت که مقطع اعتبار حداکثر روادید ورود به قبرس شمالی 90 روز میباشد، لذا دانشجوها برای درخواست اقامت دانشجویی می بایست به اداره هجرت در فاماگوستا مراجعه ویزا کاری قبرس شمالی  نمایند.
 
به اگاهی همگی دانشجو یان می رساند که جهت تمدید یا این که اخذ اقامت دانشجویی، می توانند بعداز گزینش دروس خویش بوسیله دپارتمان مبادرت کنند. در شکل بروز نقص‌، می توانند به واحد سرویس ها دانشجویی دانش گاه مراجعه نمایند.
 
برای جاری ساختن این کارها، روند تحت را دنبال نمایید:
 
به‌این ورقه اینترنتی مراجعه نمایید: http://icisleri.gov.ct.tr/
در بخش “Online İşlemler” آیتم “Öğrenci İzinleri” را تعیین کنید. الف: در شرایطی‌که توشه نخستین میباشد که در سامانه نام نویسی میکنید، مورد “Yeni Kayıt” را تعیین فرمائید و داده ها خویش را وارد نمایید. اسم کاربری و گذرواژه به شما ارسال گردد. ب: در صورتیکه پیش از اینً نام نویسی کرده‌اید، مورد “Giriş” را تعیین نمایید و با اسم کاربری و گذرواژه وارد سامانه گردید.
هنگامی که وارد سامانه شدید، فرآیند ذیل را اعمال دهید:
 
شماره نام نویسی دانشجو فرنگی یا این که “Yabancı Kayıt Numarası” را اخذ فرمائید.
در شکل جاری ساختن تست سالم و استخراج سود آن، هزینه اقامت دانشجویی را آنلاین پرداخت نمائید.
بعد از اجرا روند فوق، سامانه به شما استحضار خواهد اعطا کرد که اقامت دانشجویی شما مهیا میباشد. بعد از آن به اداره یادگرفتن دانش گاه خویش مراجعه کرده و اذن اقامت دانشجویی خویش را اخذ فرمایید
 
هزینه معاش در قبرس شمالی
هزینه معاش در قبرس شمالی در مقایسه با بخش اعظمی از کشورهای غربی به صورت کلی مقرون به صرفه میباشد. با این درحال حاضر، طراحی برنامه ظریف میزان دارایی ضروری میباشد. در اینجا بعضی از ملاحظات کلیدی وجود داراست:
 
آیتم های اسکان: اصلی ترین هزینه شما احتمالاً محل اقامت خواهد بود. آیتم هایی مانند خوابگاه، سوئیت های مشترک یا این که اجاره های سری را در لحاظ بگیرید. محل اقامت مشترک میتواند هزینه ها را به ترازو قابل توجهی کم کند.
خوراک و حمل و نقل: قبرس شمالی گونه های آیتم های غذاخوری، از غذاخوری های محلی ارزان بها گرفته تا رستوران های در بین المللی را ارائه می‌دهد. حمل و نقل همگانی مقرون به صرفه و کارآمد میباشد و گشت و گذار در مرزو بوم را آسوده می نماید.
سرگرمی و تفریح: از آیتم های سرگرمی مقرون به صرفه، مانند عمل های فارغ خانه، رویدادهای فرهنگی، و تخفیف های دانشجویی برای فیلم ها و کنسرت ها به کارگیری نمائید.
نکات میزان دارایی بندی: دارایی ای ماهانه تولید فرمایید که دربرگیرنده شهریه، اجاره، آب و برق، طعام، حمل و نقل و مخارج فردی می گردد. برای یقین از ثبات مالی به دارایی خویش پایبند باشید.
در حالی که هزینه معاش در قبرس شمالی در کل سنجیده میباشد، بسیار اصلی میباشد که کارها مالی خویش را عاقلانه رئیس نمائید تا از تجارب علم آموزی در آن سوی مرز شایسته ترین استعمال را ببرید.
 
استقبال از تمدن قبرس شمالی
یک کدام از بی نیاز ترین جنبه های علم آموزی در قبرس شمالی، مجال غوطه ور شدن در تمدن متنوع و مالامال جنب و جوش میباشد. در اینجا طریق تایید تمدن محلی آمده میباشد:
 
لهجه و پیوندها: در حالی که انگلیسی به صورت کبیر حرف میگردد، یادگیری برخی از کلمات نخستین ترکی میتواند تجربیات فرهنگی شمارا ارتقا دهد و به شما در باب با عموم محلی یاری دهد.
غذاهای محلی و آداب غذاخوری: غذاهای سنتی قبرس شمالی مانند کباب، طعم و پنیر هالومی را آزمون نمائید. با آداب و رسوم و آداب غذاخوری محلی آشنا گردید.
فستیوال ها و سنت ها: در فستیوال ها و جشن و پایکوبی های محلی کمپانی فرمائید تا با سنت ها و آداب و رسوم قبرس شمالی آشنا گردید. فستیوال ها اکثر اوقات دارنده موسیقی، رقص و غذاهای خوشمزه می‌باشند.
جستجو در جزیره: وقتی را به جستجو در جای های تاریخی قبرس شمالی، شگفتی های طبیعی و شهرهای مالامال جنب و جوش تخصیص دهید. از موزه ها، خرابه های باستانی و سواحل قشنگ دیدن نمائید تا فهم و شعور عمیق تری از تمدن محلی به دست آورید.
تعامل بافرهنگ و جامعه خیر فقط تجربیات شمارا بی نیاز می نماید، بلکه خاطرات ماندگاری را در طی اقامت قبرس شمالی ساخت و ساز مهاجرت کاری به قبرس شمالی  می نماید.
 
سرویس ها تامین دانشجویی
دانشکده های قبرس شمالی به ارائه سرویس ها مدد جامع به دانشجو ها در بین المللی تخصیص دارا هستند. در اینجا بعضا از خدماتی که می‌توانید انتظار داشته باشید اورده شده میباشد:
 
اپلیکیشن‌های جهت‌یابی: بعداز ورود، دانشکده‌ها معمولاً نرم‌افزار‌های جهت‌گیری را ارائه می دهند تا به شما امداد نمایند با معاش دانشگاهی و فرهنگ وتمدن قبرس شمالی سازگار گردید.
مشورت و سرویس ها بهداشتی: دسترسی به سرویس ها مشورت کردن و محافظت های بهداشتی برای رفاه شما ضروری میباشد. دانش کده ها اکثر اوقات کلینیک ها و مرکز ها مشورت در محوطه دانش گاه عرضه میکنند.
مشورت تحصیلی: مشاوران تحصیلی میتوانند به شما یاری نمایند تا اپ عصر های خویش را طراحی برنامه نمائید، فن های تحصیلی یا این که فرعی را گزینش فرمائید و در هجرت تحصیلی خویش پند ارائه دهند.
باشگاه‌ها و سازمان‌های دانشجویی: پیوستن به باشگاه‌ها و سازمان‌های دانشجویی راهی خوب برای ملاقات با اشخاص، کشف علایق خویش و کمپانی در کار‌های فوق اپلیکیشن میباشد.
از این سرویس ها مدد برای یقین از تجارب آکادمیک جاری و بی نقص استعمال نمائید.
 

فعالیت در قبرس شمالی

 

 
فعالیت در قبرس شمالی
قبرس کشوری به صورت یک جزیره میباشد که در شرق دریای خزر قراردارد و اسم پایتخت آن نیکوزیا میباشد. این سرزمین به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌گردد. نصیب شمالی رخنه‌‌ و بخش جنوبی یونانی می باشند. عموم این مملکت اروپایی از چگونگی معاش بالایی بهره مند ویزا کاری قبرس شمالی  می‌باشند.
 
ویزای شغلی
براساس قانون ها مهاجرتی مرزو بوم قبرس، شما به‌تیتر تقاضاکننده دریافت ویزای شغلی بایستی مدارک خویش را به اداره هجرت این مرز و بوم ارائه نمائید. تحویل روادید ممکن میباشد حدود 3 ماه ارتفاع بکشد. در‌صورتی‌که فعالیت انتخابی شما جزو مشاغل پرطرفدار و مهارت‌هایی مانند برق یا این که IT نباشد، بایستی بعداز 4 سال به میهن خویش برگردید.
 
5 نوع روادیدِ کاری مطلوب در قبرس شمالی
به‌طور خلاصه 5 گزینه از مطلوب‌ترین ویزاهای کاری قبرس شمالی به گستردن ذیل میباشد:
 
روادیدِ کاری برای عمل‌های داوطلبانه و خیریه
روادیدِ کاری برای فریلنسرینگ و شغل های دورکاری (شغل در منزل)
روادیدِ کاری برای ورود به کمپانی‌های دارای اعتبار در میان‌المللی
روادیدِ کاری برای اشخاصی که به‌دنبال کارآموزی میباشند
روادیدِ کاری برای صاحبین استارتاپ‌ها و کارآفرینان
مدارک ارسالی جهت دریافت روادید
شما به‌تیتر درخواست کننده دریافت ویزای شغلی، مدارک پایین را به یاری وبسایت شغل یابی به سفارت قبرس شمالی در کشور‌ایران ارسال میکنید.
 
مدارک احراز نام‌و‌نشان شخصی (برای خویش و دیگر اعضای خانواده)
سوابق کاری دربرگیرنده مهارت‌ها و تجربیات شغلی
نسخه برداری مدارک گذرنامه اهل ایران
بیمه‌طومار کاری که تاریخ اعتبار ما یحتاج را داشته باشد
مدارکی که نشانه دهد شما ازلحاظ مالی استقلال دارید
مدارک سوءپیشینه که نشانه دهد هم در جمهوری اسلامی ایران و هم در بقیه کشورها هیچ‌سیرتکامل سوءسابقه ندارید
مدارک پزشکی
تاییدیه تفاهم نامه کاری تقاضاکننده و صاحب کار (درصورتی‌که از گذشته فعالیت خویش را پیداکرده باشید)
معدل درآمد در قبرس شمالی
یکی مسائل مهمی که شما به‌تیتر تقاضاکننده دریافت ویزای شغلی بایستی درنظر داشته باشید، معیار درآمد معدل در میهن مقصد میباشد. شما با دانایی از این موضوع اصلی، میتوانید برای مسائل اصلی دیگر ازجمله خرید ملک در قبرس شمالی و دیگر هزینه‌ها نرم افزار‌ریزی خیر و خوبی داشته باشید.
 
براساس قانون ها فعالیت در قبرس شمالی، دستکم دستمزد پ مهاجرت کاری به قبرس شمالی رداختی بوسیله صاحب کار 870 یورو میباشد. معدل درآمد نیز 1300 یورو میباشد که بسته به نوع عمل و مهارت میتواند گوناگون باشد.
 
از جمله معیار درآمد هر ساله یک‌سری کار سطح بالا درین مرزوبوم به تفصیل پایین میباشد:
 
نماینده قانونی: 39.000 یورو در سال
مدیریت پروژه IT : 54.500 یورو در سال
رئیس بازاریابی: 42.000 یورو در سال
مدیریت هتل: 45.000 یورو در سال
 

مزایای مشاغل در مرزوبوم قبرس شمالی

 

 
مزایای مشاغل در مرزوبوم قبرس شمالی
شخص تقاضاکننده شغل در قبرس شمالی، بعداز استارت فعالیت در‌این سرزمین، می تواند از کارفرمای قبرسی خویش درخواست مزایای دیگری غیر از حقوق و دستمزد را هم  ویزا کاری قبرس شمالی داشته باشد:
 
 
 
بیمه‌ی قدمت
مشوق هر ساله
بیمه‌ی درمانی‌
یاری‌های دولتی برای مجال بازنشستگی
 
 
فعال‌سازی تجارت در قبرس شمالی
در صدر می بایست بدانید که در مرزوبوم قبرس شمالی به دو شیوه میتوانید کمپانی خودتان را تصویب فرمایید:
 
 
 
فعال‌سازی یک بیزینس با اسم و خصوصیات نو
شروع به شغل این نوع بیزینس‌ها، حدود 7 الی 10 روز کاری فرصت می برد.
 
 
 
یک بیزینس که پیش از این شغل داشته را خریداری کرده و از آن به کار گیری نمائید.
معمولا استارت دوباره شغل اینگونه شرکتی 24 ساعت مجال میبرد.
 
عالی میباشد پیش از هر اقدامی برای فعال سازی استحصال و کارتان، با مشاوران خبره و مسلط به کارها تصویب کمپانی در قبرس شمالی مشورت کردن فرمائید.
 
برای آغاز شغل، آغاز بایستی دو فرد، یک حسابدار ( عالی میباشد شخصی قبرسی باشد تا به موقعیت و ضوابط آشناییت بی نقص داشته باشد ) و یک نماینده قانونی نیاز دارید.
 
بیشتر بخوانید: سپرده گذاری در قبرس شمالی
 
همینطور یکی‌از مهمترین کارهایی که حسابدار می بایست اجرا دهد این میباشد که یک نرم‌افزار که مشتمل بر ساختار مدیریتی، واحد سنجش سرمایه، معیار سهم هر شخص، لیست صاحبان شهام، نیازهای کمپانی و… میباشد را ارائه دهد.
 
پیش گویی پژوهش ها بازار شغل مثلا تقاضای سرویس و یا این که فرآورده گزینه ارائه به وسیله شما،جذب مشتری، زمان‌ها، هزینه‌ها و… جزو مهمترین امور برای استارت یک تجارت مهاجرت کاری به قبرس شمالی  میباشد.
 
یکی نکات اساسی در ضوابط قبرس شمالی، این میباشد که در صورتی‌که کار بیزنس، در ارتباط املاک و مستغلات یا این که ساختمان‌سازی باشد، مسلما می بایست 51 درصد از سهام کمپانی، برای سهیم قبرسی و 49 درصد مابقی برای سهم دار خاجر باشد.
 
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد