تعطیلات قانونی و اعیاد در حین شغل
ضمن تعطیلات پایان هفته و مرخصی‌های هر ساله، کارگر در روز ها عید و تعطیلات قانونی نیز می توانند سرکار نروند. هیچ اجباری برای شغل کردن در‌این روز‌ها وجود ندارد و عمل کردن درین روز‌ها تماماً داوطلبانه و ازروی اختیار میباشد. این تعطیلات برای کارگر آحاد قسمت‌ها، اعم از سری، تعاونی، و  ویزا کاری قبرس شمالی دولتی میباشند.
تعطیلات قانونی به غیر از تعطیلات انتها هفته
تعطیلات قانونی
 
۱ ژانویه
 
۲۳ آوریل
 
۱ می
 
۱۹ می
 
۲۰ جولای
 
۱ آگوست
 
۳۰ آگوست
 
۲۹ اکتبر
 
۱۵ نوامبر
 
۳ روز عید فطر،
 
۴ روز عید قربان
 
روزها مولودی تعطیلات قانونی قبرس شمالی
 
هیچ کارمندی در‌این روز ها ملزم به عمل کردن وجود ندارد، در شرایطی‌که که فردی درین روزها به طور داوطلبانه سرکار برود، دستمزد وی یک و نیم موازی پرداخت مهاجرت کاری به قبرس شمالی  گردد.
 
ساعت‌ها کاری روتین در قبرس شمالی
ساعت‌ها کاری بی آلایش، در مدت در بین ساعت ۶: ۰۰ صبح روز دو‌شنبه تا ساعت ۲۰: ۰۰ بعد از ظهر شنبه هست. در‌این مدت، ساعتها کاری روزمره رقم خورده و ارتفاع وقتی عمل معمول، نباید بیشتراز ۸ ساعت باشد.
 
همینطور طبق ضابطه، سا‌عتها اضافه کاری برای پرسنل در طی روز‌های کاری نباید بیش تر از ۴ ساعت باشد. همینطور گردآوری روز‌هایی که کارگر اضافه کاری خواهند داشت نباید بیشتر از ۹۰ روز کاری در حین سال باشد.
 
رویدادها غیرمترقبه شغلی در قبرس شمالی
به رویدادها غیرمنتظره‌ای که در دفتر یا این که سوا دفتر کار با مقصود کاری و یا این که در حالا رفت و آمد به دفتر، برای کارکنان واقعه بیافتند و موجب ضرروزیان به فرد گردند، حادثه ها غیرمترقبه کاری گفته می گردد. می بایست اعتنا کرد این رویدادها لزوماً در برگیرنده خسارات دنیوی و جسمی نبوده و اختلالات دیوانه ناشی از رویدادها عمل نیز در محدوده رویدادها شغل قرار میگیرند.
 
دستمزد بعد از رویدادها غیرمترقبه شغلی
در گام نخستین، اگر که کارمندی مبتلا واقعه کاری خواهد شد و بر پایه ی سند پزشکی توانا به ادامه شغل نباشد، دستمزد او از طرف بیمه برای روز‌هایی که سرکار نمی‌رود، پرداخت شود. کارداران متعددی وجود دارا‌هستند که واحد سنجش حقوق و دستمزد دریافتی کارمند را طی زمان غایب بودن از شغل گزینش می‌نماید. مهم‌ترین استدلال، واحد سنجش دستمزد پرداختی کارمند طی سه ماه قبل میباشد. همینطور وجود نیت گذشته و یا این که کوتاهی فرد در چهره دادن واقعه نیز قادر است مؤثر باشد.
 
این داده ها، با داده ها به دست آمده از جانب کارفرمایانی که بدنبال نیروی کار میباشند مقایسه می‌گردد. در شکل وجود کار هم خوانی، به شما استحضار‌رسانی شود و برای درخواست فعالیت به دفتر کار مربوطه هدایت می شوید.