x تبلیغات
ویزای کاری قبرس شمالی

شناخت با جواز فعالیت TRNC در قبرس شمالی

 

 
شناخت با جواز فعالیت TRNC در قبرس شمالی
جواز TRNC وابسته به افرادی میباشد که برای نصب، تعمیر و حتی یادگرفتن مرتبط به به کارگیری از فرآورده و ماشین آلات وارد شده به قبرس شمالی مسافرت می نمایند. اعتبار این نوع جواز ویزا کاری قبرس شمالی  90 روزه میباشد.
 
شناخت با تایید صلاحیت شغل دانشجویی در قبرس شمالی
جذاب میباشد بدانید که دانشجو یان نیز برای شغل کردن در قبرس شمالی در عصر تحصیلی خویش نیاز به اخذ جواز دارا هستند که مانند بقیه اشکال امور می بایست از جانب صاحب کار اخذ خواهد شد.
 
شناخت با جواز تأسیس موسسه ها تجاری در قبرس شمالی
این نوع تایید صلاحیت معمولا به شرکای فرنگی و اعضای هیئت مدیره موسسه ها حقوقی تصویب گردیده وابستگی میگیرد. معیار اعتبار این جواز مابین شش ماه تا 1‌سال اعتبار دارااست. در شکل ادامه داشتن و عدم تولید نقص‌ قابلیت و امکان تمدیدش تا دو سال قابلیت پذیر خواهد بود.
 
واحد سنجش درآمد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
قبل از مبادرت به سفر کاری به قبرس شمالی خوب میباشد که از معیار درآمد درین مرزو بوم اطلاعاتی را دستیابی کنید. به صورت معدل حقوق و دستمزد ماهیانه برای کارکنان 7000 لیر میباشد. دست کم معیار حقوق و دستمزد ماهانه در قبرس شمالی برای کارمندانی که به طور مجموع وقت درگیر به عمل میباشند مبلغ ۴۳۲۴ لیر میباشد. در صورتیکه بخواهیم حقوق روزمره را هم در لحاظ بگیریم به صورت روزمره هر شخص می اقتدار پولی به میزان۳۲۵ لیر اخذ کند.
 
معرفی وب سایت شغل یابی در قبرس شمالی
بایستی بدانید که جستن عمل در قبرس شمالی کم کم از روش وبسایت شغل یابی قابلیت پذیر خواهد بود. البته دارای اعتبار ترین وب سایت در قبرس شمالی برای یافت کردن شغل وبسایت های پایین میباشد:
 
_ cyprusemployment.com
 
_ cyprusjobcentre.com
 
_ cyprusjobs.com
 
_ kariera.com.cy
 
آیا دریافت اقامت قبرس شمالی از روش روادیدِ کاری قابلیت و امکان پذیر میباشد؟
چه‌گونه قابلیت و امکان فعالیت کردن برای دانشجوها وجود داراست؟
 
دانشجوها دربین المللی معمولا به طور پاره وقت در قبرس شمالی شغل می نمایند. فعالیت کردن در زمانه دانشجویی منجر می گردد تا بخشی از مخارج معاش و علم آموزی خویش را تأمین کنند. با این هم اکنون، پیشنهاد می شود مطمئن گردید که مشاغل پاره وقت بر نمرات نقطه پایان ترم تأثیر مهاجرت کاری به قبرس شمالی  نمی گذارد.
 
قبرس شمالی کشوری به شدت متعلق به توریسم میباشد. براین اساس بیشتر مشاغل پاره وقت برای دانشجو ها حول سرویس در رستوران ها و هتل ها میچرخد. با این هم اکنون، تعداد پاره ای از منتخب تحت عنوان سخنران، فعالیت در تاکسی های مسافرتی، موسسات کرایه اتومبیل، منشی و غیره سرگرم به شغل میگردند. اکثر دانشجوها این مشاغل پاره وقت را برای تأمین مخارج روزمره خویش ایفا می‌دهند.
 

جواز فعالیت در قبرس شمالی برای اهل ایران‌ها

 

 
جواز فعالیت در قبرس شمالی برای اهل ایران‌ها
قابلیت و امکان اخذ تایید صلاحیت فعالیت در قبرس شمالی برای اهل ایران‌ها وجود داراست. اهل ایران‌های متخصص، مهارت، سوابق شغل و سند تحصیلی مربوط به شغل مدنظر، بخت بیشتری برای اخذ جواز عمل درین مرزو بوم دارا هستند. اهل ایران‌ها با اخذ تایید صلاحیت شغل در قبرس شمالی، می توانند از بیمه استعمال نمایند. همینطور، آن ها با روادیدِ فرودگاهی میتوانند به قبرس شمالی هجرت و عمل متناسب با وضعیت خویش را درین مرز و بوم پیدا نمایند. اهل ایران‌ها بعداز عقد تفاهم نامه با کارفرمای قبرسی، با مراجعه به سفارت میتوانند تایید صلاحیت فعالیت در قبرس شمالی را اخذ نمایند. مشاغل ذیل در میان اهل ایران‌ها محبوبیت بیشتری برای اخذ تایید صلاحیت عمل در قبرس ویزا کاری قبرس شمالی  شمالی دارا‌هستند:
 
مشاغل مربوط به حوزه توریسم
مشاغل مربوط به حوزه ساختمان و مهندسی عمران
مشاغل مربوط به فناوری داده ها و مهندسی کانپیوتر
مشاغل مربوط به شغل های فنی
گونه های تایید صلاحیت فعالیت در قبرس شمالی
درخواست کنندگان فعالیت در قبرس شمالی بایستی برای اخذ جواز فعالیت در‌این مرزوبوم مبادرت نمایند. باتوجه‌به موقعیت شخصی و کاری، گونه های تایید صلاحیت عمل در قبرس شمالی برای تقاضاکنندگان در لحاظ گرفته گردیده‌اند. گونه های تایید صلاحیت عمل در قبرس شمالی ازاین‌قرارند:
 
تایید صلاحیت عمل نخستین: اتباع فرنگی برای شغل در قبرس شمالی آغاز می بایست جواز شغل نخستین در‌این مرز و بوم را اخذ نمایند. دوران اعتبار جواز شغل نخستین ۳۰ روز میباشد.
تایید صلاحیت شغل TRNC: کارگران برای عمل یا این که فراگیری در قبرس شمالی به اخذ جواز TRNC نیاز دارا هستند. دوران اعتبار جواز فعالیت TRNC در قبرس شمالی ۹۰ روز میباشد.
جواز عمل دانشجویی: دانشجو یان برای اجرا عمل در زمان علم آموزی به اخذ تایید صلاحیت فعالیت دانشجویی نیاز دارا‌هستند. تایید صلاحیت فعالیت دانشجویی در قبرس شمالی ۲۰ ساعت در هفته میباشد.
تایید صلاحیت فعالیت محصور: برای ایفا عصر شغل محصور در قبرس شمالی به اخذ تایید صلاحیت عمل محصور نیاز میباشد. درصورت نیاز، می‌اقتدار این تایید صلاحیت را تمدید کرد. مقطع اعتبار جواز عمل محصور در قبرس شمالی ۶ تا ۱۲ ماه میباشد.
تایید صلاحیت فعالیت با احداث استحصال‌و‌شغل: کمپانی‌های فرنگی میتوانند با اخذ تایید صلاحیت احداث استخراج‌و‌عمل، برای عمل در قبرس شمالی مبادرت نمایند. دوران اعتبار جواز استحصال‌و‌شغل در قبرس شمالی ۶ تا ۱۲ ماه میباشد.
وضعیت اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی
اخذ روادیدِ کاری فرآیند مهمی میباشد که اتباع فرنگی برای فعالیت در قبرس شمالی می بایست برای آن مبادرت نمایند. اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی مستلزم موقعیت خاصی میباشد. حالت اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی به این‌تفصیل‌اند:
 
داشتن سفارش شغل از کارفرمای قبرسی
اخذ دعوت‌طومار کاری از کارفرمای قبرسی
اخذ تفاهم نامه کاری از کارفرمای قبرسی
ارائه درخواست نخستین به وزارت فعالیت قبرس شمالی
ارائه درخواست تایید صلاحیت فعالیت به اداره تصویب وضع و اوضاع و مسافرت مهاجرت کاری به قبرس شمالی  قبرس شمالی
اخذ جواز عمل در قبرس شمالی
اخذ اذن اقامت در قبرس شمالی
احاطه به یک کدام از گویش‌های ترکی و انگلیسی یا این که یونانی
داشتن تمکن مالی به‌مبلغ ۴۰۰ تا ۸۵۰ لیر
داشتن گواهی تحصیلی مربوط به عمل مدنظر
داشتن سوابق شغل مربوط به عمل مدنظر
 

ویزای شغلی قبرس شمالی چیست؟

 

 
ویزای شغلی قبرس شمالی چیست؟
ویزای شغلی قبرس شمالی دربرگیرنده تیم ای از موقعیت و مدارک میباشد که برای ورود بدین مرز و بوم برای شغل به طور رسمی مورد نیاز میباشد. درین نوشته‌ی علمی به وضعیت و مدارک لازم برای اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی پرداخته میباشد همینطور برای اخذ ویزای شغلی خویش با کارشناسان زبده ما در قبرس شمالی تماس ویزا کاری قبرس شمالی  نتیجه ها فرمائید.
چرا بایستی قبرس شمالی را برای عمل تعیین کنیم؟
مزایای قبرس شمالی برای شغل در‌این میهن به کارداران متعددی تقسیم می گردد که به تفصیل پایین میباشد:
ویزای شغلی قبرس شمالی با هلدیرشد اقتصاد
پرورش اقتصادی یک کدام از حالت وسوسه برانگیز قبرس شمالی میباشد. قبرس شمالی در دهه‌های اخیر گسترشٔ اقتصادی قابل توجهی را تجربیات نموده است. رویش صنعت های متفاوت به عنوان مثال توریسم، ساخت، سرویس ها و صنعت فناوری داده ها، مجال‌های شغلی تازه را به ارمغان آورده میباشد. این پرورش اقتصادی، کارفرمایان را به تولید کار‌های نو و ارتقاء مجال‌های شغلی ترغیب می‌نماید.
 
مالیات -
مزایای مالیاتی
قبرس شمالی با مزایای مالیاتی جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاران و کارفرمایان داراست و یکی‌از دیگر از موقعیت فوق العاده فعالیت درین مرزو بوم میباشد. نرخ مالیات بر درآمد و مالیات بر منفعت کمپانی‌ها نسبتاً کمتر میباشد. این مزیت مالیاتی قادر است سرمایه‌گذاران را پایین الهام قرار داده و تشویق نماید تا در قبرس شمالی سرمایه‌گذاری نمایند و استحصال و شغل های خویش را بسط دهند.
 
هزینه -
هزینه معاش مطلوب
هزینه‌های معاش در قبرس شمالی نسبت به برخی کشورهای اروپایی کمتر میباشد. اجاره مسکن، سرویس ها روزانه، طعام و بقیه هزینه‌های معاش در کل مقرون به صرفه‌خیس می‌باشند. این دستور قادر است به کاهش هزینه‌های معاش پرسنل یاری دهد و در فیض چگونگی معاش آنها را بهبود بخشد و موقعیت فعالیت در‌این مرز و بوم را آسوده‌خیس نماید.
 
بازار پویا
بازار عمل پویا
قبرس شمالی دارنده بازار شغل پویا و بزرگ‌ای میباشد. کار‌های متعدد در نصیب محرمانه و همگانی، توریسم، ایجاد، سرویس ها و صنعت فناوری داده ها وجود دارااست. که‌این پویا بودن بازار عمل سبب ساز نرخ زیر بی کاری و بالا رفتن چگونگی معاش و رضایت عموم میشود.
معاش فرهنگی و طبیعت قشنگ
قبرس شمالی تحت عنوان یک جزیره خوشگل و تیم‌ای از شهرهای تاریخی و مناظر طبیعی قشنگ، معاش فرهنگی و طبیعتی بی سابقه را به اشخاص ارائه می دهد. این حوزه‌ با به جا مانده فرهنگی بی نیاز، موزه‌ها، بازارهای محلی، رستوران‌ها و عمل‌های تفریحی متنوع، فضایی مطلوب برای استراحت و تفریح مهیا می‌نماید.
 
فراگیری کار کشته
پشتیبان‌های آموزشی قادر
قبرس شمالی دارنده سیستم آموزشی کار کشته و پشتیبان‌های آموزشی قابل قبولی میباشد. کالج‌ها و مرکز ها آموزشی با استانداردهای فی مابین‌المللی در‌این حوزه‌ وجود دارا هستند. این به کارفرمایان قابلیت و امکان میدهد از پرسنل حرفه ای و علم آموزی‌کرده افتتاح نمایند.
 
معاش ارام -
معاش آهسته و امن
قبرس شمالی تحت عنوان یک حوزه‌ آهسته و پنجمی سرزمین امن عالم شناخته میشود. این ناحیه دارنده نرخ جرم و خشونت پایینی میباشد و به صورت کلی برای معاش خانوادگی امن و آهسته مطلوب میباشد. این قضیه در کارگر و خانواده‌هایشان اعتقاد و باور و متکی بودن به نسبت بالا را تولید می‌نماید. برای داده ها بیشتر درباره امنیت و ارامش در قبرس شمالی به نوشته ی علمی این قضیه رجوع‌کنید.
 
امان دولت
نرم‌افزار‌های حمایتی دولت
دولت قبرس شمالی اپ‌های حمایتی و تشویقی را برای جذب سرمایه‌گذاران و کارفرمایان مستقر و فرنگی به فعالیت گرفته میباشد. این اپلیکیشن‌ها مشتمل بر وام ها مالی، امداد‌های مالی، کاهش روند اداری و ارائه وام ها ویژه برای کمپانی‌ها و دستیابی و شغل های تازه می شود که‌این مسئله وضعیت عمل درین مرزو بوم را به شدت سهل وآسان می‌نماید.
 
لهجه انگلیسی
گویش انگلیسی لهجه دوم
لهجه انگلیسی تحت عنوان گویش قانونی و مهم بیزنس در قبرس شمالی به کارگیری می شود. این مورد برای کارفرمایان و کارمندان دربین‌المللی که درپی مجال‌های شغلی می باشند، بسیار اصلی میباشد و سبب راحت‌خیس شدن مراحل رابطه و همیاری و موقعیت فعالیت در قبرس مهاجرت کاری به قبرس شمالی  شمالی میشود.
 
ضابطه عمل
قانون ها عمل
ضوابط عمل در قبرس شمالی برای هواخواهی از دستمزد کارمندان و کارفرمایان تدوین شد‌ه‌است. این ضوابط دربرگیرنده دستمزد پرسنل، ساعتها فعالیت، استراحت هفتگی، حقوق و دستمزد بیمه و مرخصی میشود. که‌این ضوابط سبب ساز حالت شغل امن برای صاحب کار و پرسنل گردد.
 
کانال-در بین-المللی
کانال بیزنس و ارتباط ها دربین‌المللی
قبرس شمالی تحت عنوان یک راءس تجاری و تجارتی اصلی در حیطه، یک کانال بیزنس پویا و یک پل ارتباطی دربین کشورهای گوناگون میباشد. این فرمان به کارفرمایان قابلیت و امکان میدهد تا به کانال ارتباط ها دربین‌المللی دسترسی داشته باشند و از زمان‌های تجاری و همیاری‌های میان‌المللی بهره برداری نمایند.
 
پایین ایجاد کرد پیوندها
زیرساخت‌های فنی و پیوندها
قبرس شمالی دارنده زیرساخت‌های فنی و پیوندها توسعه یافته میباشد. این دربرگیرنده کانال وب پرسرعت، تکنولوژی‌های نوین و تجهیزات ارتباطی توسعه یافته میباشد. این نکته قابل توجه برای کمپانی‌های فناوری داده ها و کمپانی‌های دیجیتال میباشد که در ادامه پرورش و توسعه و گسترش در صنعت فناوری می‌باشند و وضعیت شغل را برای این موسسه‌ها مساعد می‌نماید.
 
قبرس شمالی تحت عنوان یک مقصد پرطرفدار برای کارمندان و کارفرمایان فرنگی شناخته میشود.
 

انواع جواز کاری در قبرس

 

 
گونه های جواز کاری در قبرس
طبق ضابطه قبرس شمالی، اشکال مجوزهای شغل در‌این مرزوبوم را می‌قدرت به ۵ گروه تقسیم کرد. این گروه‌ها دربرگیرنده تایید صلاحیت اول، تایید صلاحیت شغل محصور، تایید صلاحیت عمل برای فرنگی‌ها، جواز شغل دانشجویی و جواز تأسیس کمپانی‌های تجاری می‌باشند. هر نوع جواز به دارای تایید صلاحیت اذن می دهد تا پایین موقعیت متعدد در قبرس شمالی فعالیت نماید. در‌پی به معرفی این مجوزها ویزا کاری قبرس شمالی پرداخته‌ایم.
 
تایید صلاحیت عمل اول
تحت عنوان یک شخص فرنگی که قصد داراست در قبرس شمالی عمل نماید، پیش از درخواست تایید صلاحیت عمل می بایست جواز نخستین اخذ نمائید. کارفرمای بالقوه شما بایستی این عمل را برای شما اعمال دهد و از طرف شما جواز اول را اخذ نماید. بازه فرصت اعتبار جواز عمل نخستین ۳۰ روز میباشد. شما می بایست در زمان این ۳۰ روز، وارد مرزو بوم گردید. در‌صورتی‌که پیروز به ایفا این فعالیت نشدید، بایستی مجدد برای جواز درخواست دهید.
 
جواز عمل محصور
تایید صلاحیت شغل TRNC
جواز عمل دانشجویی
جواز تأسیس تجارت
معرفی روادیدِ کاری قبرس شمالی
برای درآمدزایی در قبرس شمالی شما می بایست به یکی‌از گویش‌های ترکی یا این که انگلیسی مسلط باشید. نکته قابل توجه درمورد دریافت روادیدِ قبرس شمالی این میباشد که قابلیت و امکان عمل به‌طور بی واسطه برای شما نیست. یعنی بایستی آغاز یک صاحب کار برای شما دعوتنامه کاری بفرستد و شما آن را یاور با مدارک مایحتاج به سفارت ارائه دهید.
 
صاحبکار می بایست برای شما تایید صلاحیت کاری بگیرد. وی می بایست درخواست جواز کاری اول شما‌را به وزارت فعالیت و تأمین اجتماعی قبرس شمالی ارسال نماید و بعداز اخذ، آن را برای شما بفرستد. شما تنها درصورت داشتن تایید صلاحیت شغل، میتوانید روادیدِ کاری مرزوبوم قبرس شمالی را اخذ نمائید و وارد این میهن بشوید. درغیر اینصورت، حق ورود و فعالیت بدین میهن را ندارید و قابلیت و امکان درخواست تایید صلاحیت فعالیت برای شما نیز نیست.
 
بعداز اینکه صاحب کار، جواز کاری نخستین شمارا اخذ کرد، می بایست حداکثر کاسه مقطع ۱۵ روز از تاریخ ورود شما به قبرس شمالی به وزارت فعالیت برود و فرآیند آجل را جهت دریافت جواز کاری شما کامل شدن نماید. در صورتی درخواست تایید صلاحیت فعالیت شما بوسیله وزارت شغل، مطلوب تشخیص داده گردد، شما آن را اخذ خواهید کرد و این تایید صلاحیت در پاسپورت شما درج گردد. این فرایند که “مهرزنی” نامیده می گردد، در راس تایید صلاحیت عمل (جنب مغازه‌های Binbir Çeşit – نیکوزیا) ایفا می شود.
 
حالت اقامت کاری قبرس شمالی
همان طور که تا قبل از اینً گفته شد، شما می توانید روادیدِ کاری خویش را هر ۲ سال یکبار تمدید نمایید. جهت دریافت اقامت دایم از روش شغل کردن در قبرس ، می بایست روادیدِ کاری داشته باشید و به زمان ۶ سال به‌طور پیوسته و سوای سوءپیشینه در قبرس شمالی شغل فرمائید. همینطور، جهت دریافت پاسورت این مرز و بوم، بایستی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  ۱۰ سال در قبرس شمالی معاش نمایید.
 

 

انواع روادیدِ کاری در قبرس شمالی

 

 
گونه های روادیدِ کاری در قبرس شمالی
مهم ترین روادید‌های شغل در قبرس شمالی مشتمل بر روادیدِ کاری برای کارآموزان، روادیدِ کاری جهت استخدام در کمپانی‌های همگانی، روادیدِ کاری جهت استخدام در کمپانی‌های در بین‌المللی، روادیدِ کاری برای ایجاد اشتغال و استارتاپ‌ها، روادیدِ کاری برای فعالیت در منزل و روادیدِ کاری برای جاری ساختن کارها داوطلبانه می‌باشند. اقامت کاری در قبرس شمالی به‌شکل چهارساله بوده و قابل تمدید وجود ندارد؛ به این ترتیب فقط اشخاص کارشناس در قضیه‌های مایحتاج این مرزو بوم میتوانند اقامت کاری خویش در قبرس شمالی را تمدید کنند. (این در حالی میباشد که شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید اقامت دایم این مرزوبوم را به دست آورید. با اعتنا به مجاورت بودن بها ملک در قبرس، به بها ملک در کشور ایران، ایرانیان میتوانند با خرید ملک به راحتی اقامت در یافت نمایند و موقعیت را برای شغل و معاش در قبرس ویزا کاری قبرس شمالی  هموار نمایند.)
 
بازه مجال شغل در قبرس به چه شکل میباشد؟
نکته دیدنی که موردنیاز میباشد راجع‌به آن سخن کنیم دعوا سا‌عتها کاری در قبرس شمالی میباشد. در هر میهن ضوابط خاص به عبارتی سرزمین تعریف و تمجید می گردد. مبنی بر جمعیت حاضر در یک مملکت، موقعیت شغلی، ترازو نیاز کاری در میهن مربوطه و وضعیت اقتصادی آن مرزو بوم، به طبعً ساعتها کاری در حین یک روز نوسانات متعددی در بین اقلیم‌های متعدد خواهد داشت؛ به این ترتیب در شرایطی که شما به تفکر شغل درین مرز و بوم می باشید، مطلقاً می بایست ساعت ها کاری درین سرزمین را نیز بدانید.
 
موقعیت عمل در قبرس شمالی مطابق عمده مملکت‌های اتحادیه اروپا تمجید‌گردیده و در هفته ۴۰ ساعت عمل برای هر کارمند در حیث گرفته می شود. روز‌های کاری از دو‌شنبه تا آدینه بوده و اما بر طبق وضعیت کاری کارگران و نیروی کار تعداد مرخصی‌های هر ساله نیز مختلف خواهد بود. میان ۲۰ تا ۲۴ روز مرخصی وجود دارااست که طبق شرایط کاری، این تعداد روز مرخصی متعدد میباشد. نکته قابل ذکر این میباشد که احاطه شما به گویش انگلیسی نیز بر روی حالت کاری شما تأثیر می گذارد. حتماً دانشجوها و خارج از‌التحصیلانی که توانسته‌اند گویش خویش را به شایسته ترین صورت ممکن ارتقاء دهند، شانس بیشتری برای ورود به بازار عمل ماهر در‌این مرزوبوم خواهند داشت؛ به این ترتیب فرصت یافت کردن شغل در قبرس شمالی مطلقاً شرایط لهجه شما معقول می‌گردد.
 
در صورتی شما بتوانید گواهی گویش خویش را از جمهوری اسلامی ایران اخذ نمائید، حالت برای شما عالی خواهد بود؛ البته برای دانشجویانی که می خواهند در مرزو بوم‌ قبرس شمالی علم آموزی نمایند، نگرانی از این بابت نیست زیرا زمان‌های فراگیری لهجه در سرزمین قبرس برای این گروه از اشخاص آماده می‌گردد. شما می توانید در کنار علم آموزی، گویش خویش را نیز تقویت کرده و پس از فراغت علم آموزی، درپی یک عمل مطلوب برای خویش باشید.
 
امید خواهیم داشت که از قرائت این نوشته‌ی علمی لذت برده باشید، در حالتی که در زمینه‌ی موقعیت کاری ایرانیان و مشاغل موردنیاز در قبرس شمالی سوالی دارید می‌توانید از مشورت کردن بدون پول کارشناسان شزوما به کار گیری نمایید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید در قبرس ملک بخرید، اقامت دایم این مرزوبوم را اخذ فرمائید و یک معاش رویایی برای خویش و خانواده‌تان ساخت‌و‌ساز فرمائید.
شغل یابی در قبرس شمالی : نظارت ۰ تا ۱۰۰ اشکال طرز ها
شایسته ترین حوزه برای شغل یابی در قبرس شمالی، حوزه توریسم میباشد. قبرس شمالی یک مرز و بوم توریستی به شمار می رود. هر ساله بیش تر از یک میلیون گردش گر بدین مملکت مسافرت می‌نمایند. همین موضوع سبب گردیده تا مشاغل مربوط به صنعت توریسم رونق بالایی در قبرس شمالی داشته باشند. رستوران‌ها، هتل‌ها، کافه‌ها، مرکز ها تفریحی، توشه و کازینو و… برای مثال این مشاغل می‌باشند. همینطور از مشاغلی مثل سرویس ها آرایشگری، کار‌های فنی و مهندسی، بازرگانی، نانوایی، تنظیم غذای خانگی و مشاغل حوزه پزشکی هم می‌اقتدار در‌این در بین اسم پیروزی.
شغل یابی در قبرس شمالی
برای شغل یابی در قبرس شمالی، عالی میباشد به سراغ کار‌هایی بروید که بازار عمل بیشتری دارا‌هستند و ولی کمتر گزینه دقت عموم محلی قرار میگیرند. اکثر وقت ها عموم این سرزمین در حوزه توریسم یا این که کشاورزی کار می‌نمایند. کار‌های فنی و مهندسی، مشاغل حوزه پزشکی، صنعت های بازرگانی و کار‌های دیگری مثل سرویس ها آرایشگری بیشترین تقاضای پرسنل را از فی مابین مهاجرین دارا هستند. به همین خیال و خاطر ایرانیان مهاجر با داشتن مهارت، می توانند برای دریافت کردن این مشاغل مبادرت نمایند.
برای عمل کردن در قبرس شمالی دو راه حل پیش رو دارید. راه‌حل اولیه به دست آوردن job offer از کمپانی‌ها و آفریننده‌های قبرس شمالی میباشد. چاره دوم هم فعال سازی استخراج‌وکارهای فردی برای هجرت به قبرس شمالی خواهد بود.
 
در حالتی که در جستجوی فعالیت در قبرس شمالی میباشید، بایستی تارنما‌های شغل یابی این مرز و بوم را رصد کرده و رزومه خویش را برای تولیدی‌ها و کمپانی‌های متفاوت ارسال فرمائید. در صورتی رزومه شما بوسیله شرکتی پذیرفته خواهد شد، صاحبکار برای شما job offer ارسال خواهد کرد تا در گفتمان کاری کمپانی فرمایید. به ‌طور معمول بعداز طی شدن روند نخستین، این کارفرماست که می بایست مقدمات حضور شما در قبرس مهاجرت کاری به قبرس شمالی  شمالی را مهیا نماید.
 
راه‌حل دوم جهت دریافت روادیدِ کاری، تصویب کمپانی و فعال سازی استحصال‌وکارهای فردی در قبرس شمالی میباشد. دولت این مملکت پشتیبانی‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران فرنگی می‌نماید. رستوران، تالار‌های آرایشی، بوتیک‌‌، نانوایی، کیم‌فروشی و… از مشاغل بی آلایش‌ای می باشند که کار در آنان بهره بالایی هم برای سرمایه‌گذاران به یاور داراست.
 

کدام فعالیت ها در قبرس شمالی هواداران و درآمد بیشتری دارااست؟

 

 
کدام فعالیت ها در قبرس شمالی هواداران و درآمد بیشتری دارااست؟
با دقت به سپرده گذاری فرنگی انجام یافته در حوزه تولید و گردشگری ، مشاغل مرتبط بدین دو حوز ویزا کاری قبرس شمالی  طرفدارن بیشتری دارااست.
 
آیا مسلط بودن به گویش انگلیسی و ترکی برای جستن یک فعالیت ضروری است؟
مسلط بودن به گویش ضروری وجود ندارد ، البته در صورتی‌که به یکی‌از گویش های ترکی و انگلیسی مسلط باشید ، قابلیت و امکان یافت کردن یک عمل مطلوب بسیار سهل و آسان خیس است.
 
آیا در قبرس شمالی موسسه ها شغل یابی وجود دارا هستند؟
قبرس شمالی نیز همچون بیشتر مملکت ها دارنده شرکت های شغل یابی میباشد و شما میتوانید رزومه خویش را بدین شرکت های یدهید.
مشاغل مایحتاج قبرس شمالی
به جهت داشتن آب و هوای مدیترانه‌ای، امنیت داخلی و سطح بالای رفاه در معاش، قبرس شمالی در سال‌های پیشین توانسته با جذب سرمایه‌گذاران فرنگی بسیار، بازار عمل و اقتصاد خویش را به رونق نیکی برساند.
 
قبرس شمالی با داشتن پتانسیل‌های قدرتمند، رابطه بی واسطه با استارت استحصال و شغل های پردرآمد را ممکن می‌سازد. این مملکت، با دارا بودن اقتصاد آزاد و جداگانه، درآمدهای بخش اعظمی را جلب کرده و دستمزدها درین حیطه ذیل رسیدگی خزانه جهانی قرار دارا هستند. برای مهاجران و کارگران در بین‌المللی التفات دارااست که با خبر باشند که رقابت برای یافتن عمل در قبرس شمالی به باعث حالت تنگاتنگ، معضل‌برانگیز میباشد.
 
با دقت به اینکه نرخ مالیات در قبرس شمالی به مقدار کمتری نسبت به بقیه کشورهای ناحیه‌ی مدیترانه‌ای میباشد، همگان متوجه مزایای نسبی این میهن نسبت به دیگر کشورها می شوند.
 
مشاغل بهینه‌ی اقتصادی معدود در قبرس شمالی کدام‌اند؟
با دقت به خصوصیت جغرافیایی قبرس شمالی که یک مرزو بوم جزیره‌ای میباشد، هزینه‌های مصرف انرژی مثلا آب، برق و سوخت به شدت ارتقا یافته میباشد. در فیض، ساخت واحدهای تولیدی یا این که صنعتی درین حیطه از لحاظ صرفه‌ای مقرون به صرفه نخواهد بود. به همین عامل، تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی در قبرس شمالی به شدت محصور میباشد.
 
می‌قدرت فیض گرفت که مشاغل مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی در قبرس شمالی به شدت کمتر از انتظار میباشد؛ البته پتانسیل‌های فراوان دیگر درین مرزو بوم، برای مالامال کردن این منطقههای خلاء، تحت عنوان جایگزین عمل‌های اقتصادی، به دیده میاید.
 
شغل در قبرس شمالی
به کارگیری از دلار و یورو به علاوه لیر ترکیه در اقتصاد قبرس شمالی، یاور با نرخ بیکاری تحت، سبب ساخت‌و‌ساز مجال‌های شغلی در گروه‌بندی‌های گوناگون در‌این ناحیه شد‌ه‌است.
 
در شرایطی که شما نیز در پی یافتن زمان‌های شغلی مطلوب در قبرس شمالی می باشید، مسلماً اینترنت‌وبسایت‌های شغل یابی و اطلاع رسانی‌های مشاغل را نظارت کرده‌اید. در‌این حالت متوجه گردیده‌اید که در بعضی از نصیب‌ها، مجال‌های شغلی بیشتری جان دار می‌باشند.
 
با اعتنا به حضور دانش گاه‌ها و مؤسسات فراگیری خوب در میان‌المللی در قبرس شمالی، مجال‌های شغلی مربوط به کارها تحصیلی و دانشجو یان نیز بسیار فراوان هست.
 
بیشتر مشاغل در قبرس شمالی به طور فصلی تغییر تحول می‌نمایند، از این رو در شرایطی که قصد دارید که درین سرزمین عمل نمایید، بایستی به طور منظم مجال‌های شغلی را در لحاظ بگیرید. در فصل‌تابستان، بیشترین نیاز به نیروی انسانی در حوزه توریسم و در فصل‌زمستان مربوط به یادگرفتن در قبرس شمالی وجود داراست.
 
به تازگیً، زمان‌های شغلی در مسئله تجاری در قبرس شمالی به جهت توسعه و گسترش‌های به وجود آمده، ارتقا یافته‌اند. برای خریداری کردن عمل در‌این میهن سوای خطاها، ضروری میباشد که دارنده تجربیات کافی در یک حوزه تخصصی باشید.
 
یافتن فعالیت در حالی که اقامت در قبرس دارید، به آسانی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. قبرس شمالی تحت عنوان یک مرز و بوم و جامعه خرد شناخته میگردد. عده ای که در حین روز با آن‌ها عکس العمل می کنید، اکثر زمان ها اشخاصی میباشند که سرشناسی دارا‌هستند و دارنده نفوذ بالا می‌باشند. از روش پیوندها روزانه، می توانید به راحتی فعالیت قابل قبولی برای خویش پیدا مهاجرت کاری به قبرس شمالی  فرمائید.
 
برای اعمال شغل در قبرس شمالی، مسلماً بایستی دارنده تایید صلاحیت شغل باشید. این مسئولیت گرفتن مجوز عمل بر ذمه کارفرمای شماست، که شما برای وی فعالیت میکنید.
 

اعزام پرسنل به قبرس

 

 
اعزام پرسنل به قبرس
بعضی شرکتهای برای بازار گرمی به اشخاصی که قصد هجرت دارا هستند داده ها خطا درباره بازار شغل قبرس شمالی می دهند. حتی وعده‌هایی برای ویزای شغلی قبرس شمالی به شما میدهند. معمولاً کارفرماها بدلیل مسئولیت‌های هنگفت بابت بیمه و باقی مورد ها به راحتی تحت توشه ویزا کاری قبرس شمالی  نمی‌مراحل.
 
حتی بعضی شرکت‌های اهل ایران فروش املاک با دادن وعده دریافت ویزای شغلی در قبرس شمالی شما‌را ترغیب به خرید ملک در قبرس می‌نمایند. بعداز خرید ملک به شما توصیه میدهند که با خودشان همیاری نمائید. در واقع می خواهند که بعنوان دارای تخصص فروش، ملک‌های آن‌ها را فروخته و پورسانت اخذ نمائید. پس مراقب این سبک کلاهبرداری‌ها هم باشید.
 
لیست مشاغل مایحتاج قبرس شمالی که در پی مشاهده می کنید مبتنی بر پژوهش ها و حضور در‌این مرز و بوم میباشد. بعضا مشاغل برای مهاجران کاربردی ندارد و تنها از اشخاص مقیم این مملکت استخدام می‌نمایند. البته مشاغلی که پیرو آمده به شرط احاطه به گویش ترکی و تخصص کافی مانعی برای جذب نیست.
 
دقت نمایید که در صورتیکه برای کمپانی‌های اهل ایران بخواهید عمل فرمائید، در بعضی نصیب‌ها احاطه به لهجه ترکی آنقدر ملاک نبوده و بیشتر تخصص شما ترازو جذب میباشد.
 
مشاغل متعلق به ساختمان سازی
مهندس معمار
 
طراح داخلی دارای تخصص فروش و بازاریابی
گچکار آرماتوربند جوشکار
سرامیک شغل شیشه‌بر کابینت‌ساز
لوله‌کش برق‌فعالیت نصاب
نگارگری ساختمان پاسبان کارشناس تاسیسات
اما مشاغل متعلق بیشتر از این تعداد میباشد. ولی اکنون اینها لازم بازار عمل قبرس شمالی میباشد. برای تولیدکننده مصالح ساختمانی (سیمان – کاشی – میلگرد و …) هم تقاضا زیاد میباشد.
 
مشاغل فنی
تعمیرات تلفن همراه تعمیرات وسایل منزل تاسیسات
مکانیک خودرو صافکاری نگارگری خودرو
نصاب اسپیلت نصاب اسباب و اثاث برقی نصاب کابینت
شغل فنی در قبرس شمالی و در کل عالم جزو مشاغل پردرآمد میباشد. سفارش ما به دانشجو یان و عده ای که قصد هجرت دارا‌هستند مدام این بوده که در کشور‌ایران مطلقاً در کنار درس یا این که فعالیت غیر فنی که دارید یک فعالیت فنی حافظه بگیرید که آیتم عشق‌تا مهاجرت کاری به قبرس شمالی ن میباشد.
 
مشاغل متعلق به صنعت چوب
ام‌ دی‌ اف کابینت آشپزخانه چیدمان داخلی و فرنگی
تشکیل داد صندلی مبل سازی ایجاد کرد تخت وکمد
مشاغل متعلق به گردش گر
تورلیدری ترجمه کننده غذاهای در بین‌المللی
اجاره جای استراحت راننده فردی اجاره خودرو
تفریحات آبی‌رنگ غواصی ورزشهای آبی‌رنگ
مشاغل متعلق به هتل، کازینو و رستوران
مسئول تایید سرآشپز آشپز
بادیگارد راننده فردی کارمندان بی آلایش
متصدی توشه پیشخدمت
مشاغل متعلق به دانشجو
نوشته‌علمی نویسی ترجمه نقطه نهایی‌طومار نویسی
تایپ درس دادن ایجاد کرد اسلاید در پاورپوینت
– هوشمندسازی ساختمان ( نصاب دوربین مداربسته، نصاب دیگر اسباب و اثاث هوشمندسازی)
– مشاغل مربوط به انرژی منزه (تشکیل داد و نصب پنل‌های شمسی)
 
بعضی از این مشاغل جزو کارهای پردرآمد در قبرس شمالی وجود ندارد و تنها برای گذران معاش بهتر میباشد. ولی در بعضا می‌اقتدار خیلی عالی پروش یافت و به درآمدهای خیلی بالا رسید.
 
به طبعً هیچ جامعی نیست و مشاغل موردنیاز در قبرس شمالی به همین‌ها خلاصه نمی شود. در صورتیکه شما هم تجربیات‌ای در این باره دارید مطلقاً با ما به اشتراک بگذارید.
 
خبر خوش اینکه در برخی حرفه های مذکور می توانید در موسسه فنی و ماهر که با موسسه City & Guilds در انگلستان همیاری می‌نماید در خاک قبرس شمالی مدارک دارای اعتبار دربین‌المللی بگیرید و در هر مکان جهان درگیر به فعالیت گردید.
 

اقامت یار و همدم درخواست کننده شغل در قبرس

 

 
اقامت یار و همدم درخواست کننده شغل در قبرس
اشخاص متاهل که دارنده همسر و فرزند می باشند می‌توانند با رعایت قانون ها و قانون ها قبرس شمالی جهت همسر و فرزندان خویش نیز روادید اخذ کنند. موقعیت آن نیز به‌این ویزا کاری قبرس شمالی  شکل میباشد:
 
سپری شد دست‌کم 1‌سال از اقامت او در قبرس
داشتن روادیدِ کاری دست‌کم یکساله
قابلیت حمایت اشخاص خانواده در قبرس شمالی
معیار دستمزد خالص مشاغل در قبرس شمالی
مانند دیگر کشورها حقوق و دستمزد محور در قبرس شمالی با اعتنا به ضوابط شغل حکم دهنده بر بازار عمل این میهن هر ساله در اکنون تغییر و تحول میباشد. البته بطور مثال طبق ضابطه عمل در سال 2018 دستکم حقوق و دستمزد خالص یک شخص شاغل 2057 لیر و دست کم حقوق و دستمزد با درنظرگرفتن همگی مزایا 2365 لیر ترکیه بوده میباشد.
 
در قیاس با کشورهای اتحاده اروپا دستمزد ناخالص در قبرس پاره ای زیر میباشد؛ البته بایستی دقت داشت که نرخ مالیات درین مملکت نیز به مراتب تحت خیس و مخارج سرازیر معاش نیز کمتر میباشد. به این ترتیب همین دستمزد ذیل، در سطح اروپا قابل رقابت میباشد.
 
مزایای دیگر که دولت قبرس برای شاغلین در حیث گرفته میباشد؛
 
بیمه‌ی درمانی
بیمه قدمت
جایزه های هر ساله
یاری های بازنشستگی
پیشگفتار
عمل در قبرس شمالی میتواند مورد خیر برای سفر باشد. از آنحا که قبرس شمالی، یک مرزو بوم با اقتصاد رو به پرورش و بر محور‌ی توریسم میباشد و همچنین به جهت مالیات تحت و حالت استراتژیک سرمایه گذاران و موسسات متعددی را به خویش جذب می نماید، در مورد های متعدد خدماتی، گردشگری، بازرگانی، تکنولوژی و … نیاز به پرسنل دارای تخصص داراست. همچنین وجود کالج‌های در میان المللی و دارای اعتبار نیز منجر ارتقاء ورود اشخاص از ملل متعدد مهاجرت کاری به قبرس شمالی  و ارتقاء نیاز به پرسنل شد‌ه‌است.
 
تعداد اشخاص مستقر این مرزوبوم محصور می باشند؛ این در حالی میباشد که با اعتنا به موردها ذکر شده، نیاز به نیروی انسانی برای جاری ساختن کارها، بالا میباشد. براین اساس بازار فعالیت برای اشخاص غیر مستقر و فرنگی بسیار لبریز رونق میباشد.
 
مقررات این سرزمین طوری تهیه و مصوب‌اند که با فایده گیری از علم نیروهای کارشناس، مرزوبوم را در جهت توسعه و گسترش و آجل‌ای خوب هدایت می‌نمایند.
 
پس خوب میباشد این را بدانید که در‌حالتی که تخصصی دارید، مسلما جایی برای شما در‌این مرزو بوم محفوظ میباشد.
 
یافتن فعالیت در قبرس شمالی
او‌لین گام برای استخدام در یک کمپانی و یا این که واحد صنفی در قبرس شمالی، یافتن کارفرمای قبرسی و ارائه‌ی مدارک ما یحتاج به وی میباشد. اگر کارفرمای قبرسی، اعلام نماید که شما‌را پذیرفته، میتوانید با ارائه‌ی مدارک به سفارت، به‌این مرز و بوم مسافرت نمائید.
 
قابل ذکر میباشد که ایرانیان برای ورود به قبرس شمالی، مستلزم اخذ روادیدِ خاصی نیستند و فقط با داشتن روادیدِ فرودگاهی میتوانند به‌این میهن مهاجرت نمایند.
 
بعد از اینکه کارفرمای قبرسی با شما تفاهم نامه بست و به وزارت فعالیت قبرس شمالی اظهار کرد که شما پرسنل آن دسته می‌باشید، طبق مقررات جانور در‌این مرزو بوم، حقوق و دستمزد و بیمه اخذ خواهید کرد.
 
دانشجوها دانش گاه‌های قبرس شمالی هم میتوانند به طور نصفه وقت در مشاغل مربوط به دانش گاه‌ها، رستوران‌ها، کمپانی‌های خدماتی و … سرگرم به شغل شوند.
 
مدارک مایحتاج جهت فعالیت در قبرس شمالی
گویش مردمان مملکت قبرس شمالی، ترکی استانبولی میباشد؛ البته به واسطه‌ی حضور اشخاص از ملل متعدد، لهجه انگلیسی هم در‌این مرزوبوم بسیار رایج میباشد. تا حدی که در اکثر مشاغل، احاطه به لهجه انگلیسی ضمن ترکس استانبولی، الزامی میباشد.
 
برای درگیر به فعالیت شدن در هر صنفی، نیاز میباشد که مدارک دارای اعتبار راجع به به عبارتی صنف را داشته باشید و به کارفرمای خویش ارائه دهید.
 
مسلما هر اندازه که معیار علم و مهارت شما در اشکال حرفه‌های مهندسی، ساختمان سازی، علم ها کامپیوتر و پیوندها فراتر باشد، شانس شما برای بدست آوردن جایگاهی خوب، فراتر می‌رود.
 
مدارک همگانی ما یحتاج برای فعالیت در قبرس شمالی به گستردن تحت میباشد:
 
گذرنامه با دست‌کم 2 سال اعتبار
دعوتنامه‌ی کاری
تفاهم نامه اجاره‌ی محل اقامت در قبرس شمالی
هیبت درخواست روادیدِ لبریز گردیده و امضا گردیده
 

موقعیت بازار کار در قبرس چه‌گونه میباشد؟

 

 
موقعیت بازار فعالیت در قبرس چه‌گونه میباشد؟
برای اقامت قبرس از روش شغل هر شخص تقاضاکننده آغاز عالی میباشد تا بداند وضعیت بازار فعالیت در قبرس به چه شکل میباشد و شرایط شغل، اشتغال و درآمد در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؛ به همین عامل درین نصیب به‌این مفاد خوا‌هیم پرداخت. قبرس، به عبارتی‌طور که گفتیم، جزیره‌ای نسبتا خرد میباشد. دوست داستنی‌ترین مشاغل در قبرس شمالی در نصیب‌های بانکداری، توریسم، خدماتی، کسب و کار دریایی و فراساحلی میباشد. با این درحال حاضر قبرس وضعیت بسیار خوب برای تولید یک بیزنس را هم برای ویزا کاری قبرس شمالی  پرسنل آماده می‌نماید.
 
نرخ بیکاری در قبرس در سال‌های اخیر مراحل رو به نزولی داشته و معدل درآمد ماهیانه دربین ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ یورو تقریب زده می شود. همگی این مورد ها علامت می دهد که موقعیت عمل در قبرس برای نیروی فرنگی مطلوب بوده و در طول کوتاه می‌اقتدار کار متبوع را پیدا کرد.به صورت نمونه در‌صورتی‌که عشق و علاقه دارید آرایشگری در قبرس شمالی را تجربیات فرمایید، میتوانید به راحتی بعداز گذراندن وضعیت کارآموزی، آرایشگاهی را برای خویش داشته باشید. در ضمن می‌توانید موقعیت مسافرت به قبرس از روش تصویب کمپانی را نیز در‌این وب سایت بازرسی فرمائید.
 
 
 
مسافرت کاری به قبرس شمالی و اشکال روادیدِ کاری
بعداز اینکه درباره حالت کاری در هجرت به قبرس از روش عمل دانستیم، نیاز میباشد تا مانند دیگر نحوه ‎های هجرت به‌این مملکت مانند خرید ملک در قبرس و هجرت به قبرس از روش میلاد از اشکال روادیدِ مرتبط با آن مطلع شویم. روادید تحت عنوان اذن ی ورود به‌این میهن میباشد. برای ایرانیان هجرت به قبرس شمالی تحت عنوان گردش گر نیازی به روادید نداشته و صرفا می بایست روادیدِ فرودگاهی را اخذ کرد. ولی برای شغل در قبرس برای ایرانیان موقعیت مختلف بوده و نیاز به ویزاهای خاص برای مسئله ‎های کاری گوناگون داریم. این روادید ها عبارت اند از :
ویزای شغلی مستمر
برای مسافرت کاری به قبرس شمالی و اشکال روادیدِ کاری آن، آغاز ویزای شغلی همیشگی را معرفی می‎کنیم. حوزه‌ اخذ روادیدِ کاری برای این نوع اختصاصی عده ای میباشد که یک توصیه عمل مستمر را اخذ کرده ‎و قصد اقامت قبرس را به طور مستمر دارا هستند. برهه زمانی فرصت این روادید یکسال میباشد و معمولا هر سال با تفاهم نامه کاری تمدید گردد.
 
ویزای شغلی موقت
ویزای شغلی موقت برای اشخاصی صادر می‎خواهد شد که به آن‎ها کار موقت در قبرس شمالی توصیه می‎گردد. این روادید برای یک عصر هنگامی خاص یعنی حداکثر 3 ماه دارای اعتبار بوده و سبب به اقامت موقت قبرس میگردد، ولی در شکل ضرورت قابل تمدید میباشد. فرایند اخذ ویزای شغلی موقت شبیه ویزای شغلی دایم میباشد.
 
ویزای شغلی فصلی
برای مسافرت به قبرس از روش فعالیت می‏اقتدار روادیدِ فصلی نیز اخذ کرد. ویزای شغلی فصلی برای عده ای صادر می‌گردد که برای بازه کوتاهی در قبرس شمالی به آن‎ها توصیه شغل داده می‎خواهد شد. این روادید تا 9 ماه اعتبار داراست و برای 3 ماه دیگر قابل تمدید میباشد. کسانی که‌این روادید را اخذ می‎نمایند، اذن ندارند خانواده خویش را با خویش بیاورند.
 
ویزای شغلی دانشجویی
ویزای شغلی دانشجویی برای دانشجوها دربین المللی که در یکی‌از دانش کده ‏های قبرس شمالی نام نویسی کرده ‎اند صادر می‎خواهد شد. این روادید به دانشجو یان اذن می‎دهد تا در زمان علم آموزی به طور پاره وقت (حداکثر 20 ساعت در هفته) شغل نمایند. دانشجو یان برای اخذ این روادید بایستی مدارک نام نویسی در کالج و گذرنامه دارای اعتبار را ارائه دهند. قابل ذکر میباشد که که میتوانید در همین وب سایت، از موقعیت علم آموزی در قبرس نیز مطلع گردید.
 
 
هجرت کاری به قبرس از روش خوداشتغالی
هجرت کاری به قبرس شمالی از روش خوداشتغالی نیز قابلیت پذیر میباشد. شما میتوانید در قبرس یک بیزنس ساخت‌و‌ساز فرمائید یااینکه به طور فریلنسری در منزل شغل نمایید. برای هر دوی این حالت نیاز به اخذ روادیدِ منحصربه‌فرد می باشید. فریلنسرها یا این که کسانی که قصد اجرا فعالیت آزاد را دارا‌هستند، می بایست روادیدِ فریلنسری اخذ نمایند.
 
ولی بعضی وقتها برای خوداشتغالی نیاز به ارائه یک طرح تجاری قابل انجام و قابل قبول میباشد که به آن استارتاپ گفته می‌گردد.‌ به این ترتیب تقاضاکننده بایستی درخواست روادیدِ استارتاپی را داشته باشد، هم‌اینگونه می بایست کار کشته به هواخواهی مالی از خویش باشد. پس پیش از اخذ گونه های روادیدِ قبرس برای فعالیت، بایستی معین فرمایید که قرار میباشد در کدام حوزه کاری فعالیت خویش را پیش ببرید، آن گاه مبنی بر آن روادیدِ کاری مطلوب خویش را اخذ فرمایید. مسافرت به قبرس از روش سپرده گذاری نیز یک کدام از نحوه های هجرت میباشد که میتوانید در مهاجرت کاری به قبرس شمالی  همین وب سایت در باب وضعیت آن بازرسی نمایید.
 

کیفیت مهاجرت کاری به قبرس شمالی

 

 
کیفیت مسافرت کاری به قبرس شمالی
برای سفر کاری به قبرس شمالی، در صورتی‌که جزو شهروندان: کشور ایران، ترکیه، کشورهای اتحادیه اروپا و یا این که مرز و بوم‌هایی که دارنده دفتر نمایندگی قبرس شمالی می باشند، محسوب میشوید، برای ورود به قبرس، نیازی به دریافت روادید ندارید؛ به این دلیل که روادیدِ قبرس، به دوران 30 روز اعتبار داشته و به همگی عده ای که با تایید صلاحیت نخستین بدین مرزو بوم ورود می‌نمایند، ویزا کاری قبرس شمالی  اعطا می‌شود.
 
البته اشخاصی که فارغ اتحادیه اروپا قرار دارا هستند، برای ورود و مسافرت کاری به مرزوبوم قبرس، مستلزم اخذ روادید می‌باشند. همینطور در‌صورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری در‌این مملکت را دارید، می توانید به طور ماهیانه، تایید صلاحیت ساخت‌و‌ساز یک بیزنس یا این که به عبارت دیگر: Bisiness Establishment Permit را اخذ فرمایید.
 
معدل درآمد ماهیانه در قبرس شمالی 5700 لیر بوده که بسته به واحد سنجش سوابق کاری و تحصیلات اشخاص، این رقم می تواند متغیر باشد. همینطور لیست مجال های شغلی در قبرس شمالی ، مشمول مواقعی زیرا: کارشناس رژیم درمانی، دندانپزشک، مدیران مالی، وکلا و مدیران هتل می شود.
 
گونه های مختلفی از روادیدِ کاری مسافرت قبرس شمالی وجود داراست که بسته وضعیت هر شخص وجود دارااست که هر مورد از آن ها، مستلزم مدارک و حالت مختص به خویش میباشند.
 
گونه های روادیدِ کاری در قبرس شمالی دربرگیرنده مورد ها تحت می شود:
 
ویزای شغلی برای کارگران خانگی
روادیدِ کارآموزی
ویزای شغلی استخدام همگانی
ویزای شغلی داوطلبانه
ویزای شغلی برای کارگر کمپانی‌های فی مابین المللی
ویزای شغلی آغاز آپی
لیست مشاغل لازم در قبرس شمالی
هجرت کاری و عمل در قبرس شمالی، ارتباط‌ی مستقیمی با مشاغل لازم در قبرس شمالی داراست. در صورتی شما هم جزو عده ای می‌باشید که تخصص شما برای فعالیت در قبرس شمالی مطلوب میباشد و کمبود آن تخصص در قبرس بسیار حس میگردد، شما شانس بسیار بالایی جهت پذیرس و یافتن عمل درین مرزو بوم خواهید داشت. برای شناخت بیشتر سفارش میکنیم نوشته ی علمی کارهای پر بازدید در قبرس شمالی را  مهاجرت کاری به قبرس شمالی پژوهش فرمایید.
 
اشکال کارهای پرطرفدار در قبرس شمالی مشمول:
 
حسابدار
 
حسابداری یکی‌از مشاغلی میباشد که کمبود آن در قبرس شمالی بسیار شم میشود. این کار در شهرهایی مانند: لارنکا و لیماسول بسیار ما یحتاج میباشد.
 
پرستار
 
پرستاری یک کدام از دیگر از گونه های کار‌های مایحتاج در قبرس شمالی میباشد که اکثر سرزمین‌های مهاجر‌پذیر نیز، با کمبود آن مواجه می‌باشند. عمل پرستاری به جهت دارا بودن کشیک‌های متفاوت کاری، موردتوجه این مرزو بوم جای دارد.
 
دندانپزشک
 
درصورتی که تخصص پزشکی شما دندانپزشکی میباشد، قبرس شمالی یک کدام از پذیرشگران اساسی شما میباشد، ولی برای ورود بدین کار در‌این مرزو بوم، نیاز به عصر‌های هم اندازه سازی و کمپانی در امتحان‌های گوناگون وجود داراست.
 
مهندسی
 
یکی از دیگر از مشاغلی که در بیشتر میهن‌های عالم مورد نیاز میباشد، مهندسی میباشد که شاخه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی آی تی، صنعت های و غیره را مشتمل بر میگردد.
 
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد